421

Страхування на основі геолокації

Фінтех-стартап Revolut продовжує експерименти з різними фінансовими пропозиціями. Спочатку компанія займалася тільки перекладами валюти, пізніше запустила мультивалютні картки. Потім справа дійшла до експериментів з криптовалютою. І тепер Cityam повідомляє, що стартап виходить на страховий ринок. При цьому страхові плани будуть розраховуватися по геопозиціі користувача.

Компанія збирається надавати щоденну страховку для мандрівників. Її вартість буде починатися від 1 британського фунта в день. Надалі ціна може збільшуватися залежно від додаткових послуг, розширеного обслуговування та головне - геопозиціі. У банку говорять, що стали першими, хто почав вивчати геопозицію віддаленого користувача при видачі йому страховки.

Система влаштована так, що працює тільки тоді, коли застрахований їде у подорож. Вона стежить за його геопозиціею і якщо знаходить людину в іншій країні, то автоматично починає захищати його страховкою. Ціна залежить від країни, в яку потрапляє мандрівник. Також людина може оформити річну страховку, яка також передбачає автоматичне включення іноземного покриття, якщо додаток зауважує перетин кордону. Творці говорять, що такий варіант допоможе мандрівникам, особливо тим, хто робить це часто, заощадити на страхуванні. На їхню думку, технології так і повинні працювати - в першу чергу дозволяти людям економити.

Компанія продовжує освоювати фінтех-ринок. Вона обіцяє, що в подальшому буде з'являтися все більше смарт-продуктів, заснованих на всілякій інформації, що надається сучасними гаджетами. У стартапа вже функціонує сервіс грошових переказів, на якому присутні криптовалюти. До цього у страховий бізнес Revolut увійшла зі своєю програмою страхування гаджетів. Це особливість фінтех-стартапів подібного формату: вони можуть займатися відразу безліччю напрямків, швидко реалізуючи задумане. З іншого боку у Revolut все ще немає банківської ліцензії.

Загрозу з боку молодих фінансових стартапів вже визнав Банк Англії. За оцінками його аналітиків, молоді стартапи можуть скоротити прибуток британських банків на £1 млрд. І такі невеликі компанії дають все більше можливостей: з ними можна зберігати гроші, переводити та інвестувати. Тобто, робити все те, що дозволяють традиційні банки, але на більш привабливих умовах. У цю сторону обертається і багато в чому суміжний страховий бізнес. Так, Aviva, британська страхова компанія з трьохсотрічною історією, збирається поглинати фінтех-стартапи в прагненні трансформувати власну бізнес-модель та піти в інтернет.

Джерело: Хайтек