649

Страховики стали платити швидше і більше

Моторне (транспортне) страхове бюро України презентувало показники діяльності страховиків-асоційованих членів МТСБУ, т.зв. «Світлофор», за 4-й квартал 2016 року.

За показником «Оцінка діяльності страховика» високий рівень відзначений у 51 страхової компанії, середній у 3-х (за результатами третього кварталу 53 компанії мали високий рівень і одна - середній). Істотне зниження показників відбулося в компанії «АСКО-Медсервіс».

За показником «Якість врегулювання збитків» 26 страховиків показали високий рівень врегулювання, 26 - середній рівень, 2 - низький рівень (за результатами третього кварталу 34 СК мали високий рівень, 17 СК - середній і 3 СК - низький).

За показником «Рівень скарг від постраждалих і страхувальників» кращі результати показали 41 СК, середній рівень у 7 компаній, 6 - показали гірші результати (за результатами третього кварталу 39 СК отримали найвищий показник, 10 - середній, 5 - найгірший).

Поліпшення індикатора за показником «скарги на страховиків» відбулося в «Харківська муніципальна СК», «Скарбниця», «Провідна», «Оранта», «Мега-Гарант», «Евроінс».

Погіршення за цим показником продемонстрували в СК «Брокбізнес», «ДІМ Страхування», «Київський страховий дім», «Кредо», СТ «Гарантія».

Оцінка здійснювалася за 3-бальною шкалою: зелений колір - «добре», жовтий - «задовільно», червоний - «незадовільно».

Оцінка діяльності страховиків-членів МТСБУ за 4 квартал 2016

Оцінка діяльності страховиків-членів МТСБУ за 4 квартал 2016

У четвертому кварталі 2016 року МТСБУ отримано 209 скарг на діяльність страхових компаній ОСАГО (на 31,9% менше в порівнянні з третім кварталом 2016 - 307). Найбільша кількість скарг надійшло на діяльність компаній «ЮТІКО» - 36 (III кв. 2016 - 46, II кв. 2016 - 101) і «Київ Ре» - 16 (III кв. 2016 - 10, II кв. 2016 - 14). Також бюро отримало по 13 скарг на компанії «Провідна», НАСК «Оранта», «Київський страховий дім» і «Альфа-Гарант». СТ «Домінанта» не дало згоди на оприлюднення інформації по даному показнику.

ТОП-10 страховиків ОСАГО, на яких скаржилися МТСБУ, 4 кв. 2016

Страховик

Кількість скарг, шт.

Співвідношення скарг до кількості врегульованих справ,%

1

ЮТІКО

36

11,25

2

Київ РЕ

16

-

3

НАСК Оранта

13

0,49

4

Провідна

13

0,56

5

Альфа-Гарант

13

1,85

6

Київський страховий дім

13

1,71

7

УПСК

10

0,64

8

Еталон

8

5,71

9

Глобус

7

0,94

10

СГ ТАС

6

0,31

Питома вага ТОП-10 страховиків в 4-м кварталі в загальній сумі страхових премій Автоцивілки склала 54%. В сумі страхових виплат перші десять страховиків виплачують більше 57% страхових відшкодувань. Рівень виплат склав 47%.

ТОП-10 страховиків ОСАГО за преміями, 2016

Страховик

Премії, грн.

Кількість договорів, шт.

1

НАСК Оранта

69 144 413

176 438

2

Провідна

66 961 731

159 172

3

СГ ТАС

55 763 683

127 509

4

УПСК

44 966 865

101 699

5

УНІКА

42 058 692

83 822

6

Княжа

40 793 766

94 607

7

АХА Страхування

37 862 649

57 838

8

ПЗУ Україна

37 596 322

65 784

9

Юнівес

34 622 717

50 380

10

ВУСО

28 916 930

50 357

.

ВСЬОГО 54 СК

397 507 647

28 628

ТОП-10 страховиків ОСАГО за виплатами, 2016

Страховик

Виплати, грн.

Кількість врегульованих вимог, шт.

1

Провідна

32 595 981

2 341

2

НАСК Оранта­

28 129 029

2 649

3

АХА Страхування

27 275 730

1 889

4

СГ ТАС

24 434 431

1 921

5

Княжа

24 110 956

1 728

6

УНІКА

23 913 391

1 572

7

УПСК

22 356 555

1 554

8

ПЗУ Україна

21 281 961

1 399

9

Арсенал Страхування

12 158 215

826

10

ВУСО

11 207 273

865

-

ВСЬОГО 54 СК

845 786 346

1 695 912

Триває поступове скорочення терміну врегулювання збитків. Страховики активно покращують процедури страхового врегулювання, заявили в Бюро. Важливу роль в процесі поліпшення сервісу зіграло і впровадження прямого врегулювання.

У 24 страховиків швидкість врегулювання вище, ніж середньоринковий показник. Середній термін врегулювання протягом кварталу скоротився на 15 днів і склав 114 днів з моменту ДТП.

В термін до 120 днів від ДТП врегулюється 76% справ (+ 5% до результату 3 кварталу 2016 року).

- «Якість врегулювання продовжує підвищуватися. Серед страховиків, які швидше за все врегулюють страхові випадки 5 компаній-лідерів ринку Автоцивілки, решта 5 - невеликі і середні компанії. Ми розраховуємо, що впровадження прямого врегулювання на загальній основі для всіх компаній дозволить ще більше скоротити швидкість врегулювання, щоб кращий сервіс був доступний кожному водієві », - підкреслив Володимир Шевченко, Генеральний директор МТСБУ.

Джерело: Фориншурер