Отзывы клиентов ИНТЕР-ПОЛИС

Страховая компания

Рисковая компания
Украинская компания

Кол-во голосов: 4

Рисковая компания
Украинская компания

Оценка

3.1

Кол-во голосов: 4

Поставить оценку можно при написании отзыва
Главная > Справочник компаний > Отзывы > ИНТЕР-ПОЛИС

Закрыть

Добавить новый отзыв
ИНТЕР-ПОЛИС

Или войти с помощью:

Имя

E-mail

Или войти с помощью:

Город

Продукт

Ваша оценка компании

Тема отзыва

Ваши эмоции к компании

Я довольн(а)

Я спокоен(а)

Я разочарован(а)

Отзыв

Дополнительная инвормация не публикуется на сайте

Ваша оценка компании

3.0

Ваши эмоции к компании

Я довольн(а)

Я спокоен(а)

Я разочарован(а)

Опубликовать

Всего 4 отзывов

Я довольный

0

Так себе

0

Я злой

1

Павло
Я злой

Оценка

Проблема решена

Справа постійно «на розгляді»

Моя мама пенсіонер влітку знаходилась 10 днів на лікуванні,при вступі на стаціонар не отримала належного мед страхування по страховці І.П. Харчування та ліки купувались, і за кілька днів я вислав усе С.К. Документи були на розгляді 1,5 місяця, після чого дана організація запросила в жовтні іще один документ, який був їм наданий. Минуло два місяці, почав телефонувати на гарячу лінію. Спочатку казали одне і теж,-«Документи на розгляді». Потім в середині грудня оператор сказав, що надіслали листа, зміст якого їм невідомий і він має надійти десь за десять днів. Ну думаю,-«Доки не посварився, не заворушаться». Минув термін коли мав надійти лист. Знову телефоную на гарячу лінію, де знову мені кажуть - «на розгляді». Після кількох днів сварок вдалося зв”язатися з секретарем. Кажу – «скільки можна розглядати?» Відповідає – « по закону 1 місяць.» Так минуло вже 3місяці А, 3- то це ще нормально. І тут почало приходити розуміння, що позитивного рішення на користь клієнта тут не існує в принципі. Інтуїція не підвела. Десь тиждень тому мама врешті отримала листа в якому приведений 2 абзац пункту3Договору, а саме: - Страховий випадок - звернення застрахованої особи під час дії договору страхування до мед. закладу для одержання мед допомоги у зв”язку із розладом здоров”я, внаслідок захворювання, а саме: гострого захворювання, загострення хронічного захворювання… Оскільки лікарем не було встановлено гострого захворювання, загострення хронічного захворювання, дана подія не є страховим випадком і І.П. не буде нічого відшкодовувати. Діагноз лікаря займає 6 рядків на А4, проте там не має вислову - «хронічне захворювання» і тому - до побачення. Будемо іти далі.

Был ли этот отзыв полезен вам?

Юрій
ОСАГО

Оценка

1

Проблема решена

Я обурений!

ДТП трапилось 07.07.2023 . 13.07.2023, пройшов дві експертизи (включно з повторною), після чого 14.07.2023 р експертною організацією були передані матеріали оцінки в страхову "Інтер-Поліс". Сьогодні гаряча лінія мені вкотре розповідає що не одержала матеріалів експертизи від експертної організації, однак це свідома неправда. Надайте інформацію, від кого ви очікуєте дані про експертизу авто, від експерта який оглядав його і передав вам дані, чи від якогось уже вашого експерта який не опрацював цю інформацію. Розумію що ви чекаєте щоб збіг 90-денний термін, однак тоді розглядатимемо цю справу в судовому порядку.

Был ли этот отзыв полезен вам?

ОСАГО

Оценка

1

Проблема решена

Обрахунок компенсації по ДТП

5.09 за моєї участі була здійснена ДТП, постраждалий старший чоловік 70-ти років. Сам повідомлення про ДТП заповнити не зміг, тому заповнював його я, від його імені і надіслав у страхову 8.09. Також авто було оглянуто експертом та всі документи направив в страхову. Від тоді жодного дзвінка від страхової, постраждалий мене набирає та запитує про хід справ, про обрахунок вартості яка буде компенсуватися. В страхову набираю практично через день, пройшло вже більше місяця, а справа «в процесі розгляду», до того, дуже неприємні оператори, з якими просто неможливо спілкуватися, хамлять, та тільки розказують що є 90 днів по законодавству. Я це і сам розумію , проте, має бути якась людяність та зворотній зв’язок. Якщо дійде справа поза 90 днів - буду подавати в суд

Был ли этот отзыв полезен вам?

ОСАГО

Оценка

1

Проблема решена

Обрахунок компенсації по ДТП, Справа на розгляді!!!

5.09 за моєї участі була здійснена ДТП, постраждалий старший чоловік 70-ти років. Сам повідомлення про ДТП заповнити не зміг, тому заповнював його я, від його імені і надіслав у страхову 8.09. Також авто було оглянуто експертом та всі документи направив в страхову. Від тоді жодного дзвінка від страхової, постраждалий мене набирає та запитує про хід справ, про обрахунок вартості яка буде компенсуватися. В страхову набираю практично через день, пройшло вже більше місяця, а справа «в процесі розгляду», до того, дуже неприємні оператори, з якими просто неможливо спілкуватися, хамлять, та тільки розказують що є 90 днів по законодавству. Я це і сам розумію , проте, має бути якась людяність та зворотній зв’язок. Якщо дійде справа поза 90 днів - буду подавати в суд

Был ли этот отзыв полезен вам?

Оставить отзыв

Мы передадим Ваш отзыв в страховую компанию. Есть большая вероятность, что отзыв прочитает руководство СК

Написать отзыв

Отзывы помогают донести информацию до руководства СК

Мы передадим Ваш отзыв в страховую компанию. Есть большая вероятность, что отзыв прочитает руководство СК

Ваши отзывы помогают другим людям не делать ошибки

Поделитесь своим опытом сотрудничества с данной страховой компанией. Многие люди читают отзывы перед тем, как принять решение о выборе СК

Отзывы про страховую компанию ИНТЕР-ПОЛИС



Оставьте отзыв, мы передадим его в страховую компанию ИНТЕР-ПОЛИС и попросим разобраться в Вашем вопросе.