Відгуки клієнтів ІНТЕР-ПОЛІС

Страхова компанія

Ризикова компанія
Українська компанія

Кол-во голосов: 8

Ризикова компанія
Українська компанія

Оцінка

3.1

Кількість оцінок: 8

Поставити оцінку можна при написанні відгуку
Головна > Довідник компаній > Відгуки > ІНТЕР-ПОЛІС

Закрыть

Додати новий відгук
ІНТЕР-ПОЛІС

Або увійдіть з допомогою:

Имя

E-mail

Або увійдіть з допомогою:

Город

Продукт

Ваша оценка компании

Тема отзыва

Ваши эмоции к компании

Я довольн(а)

Я спокоен(а)

Я разочарован(а)

Отзыв

Дополнительная инвормация не публикуется на сайте

Ваша оценка компании

3.0

Ваши эмоции к компании

Я довольн(а)

Я спокоен(а)

Я разочарован(а)

Опубликовать

Всьго 8 відгуків

Я задоволений

0

Так собі

0

Я злий

1

Павло
Я злий

Оцінка

Питання вирішено

Справа постійно «на розгляді»

Моя мама пенсіонер влітку знаходилась 10 днів на лікуванні,при вступі на стаціонар не отримала належного мед страхування по страховці І.П. Харчування та ліки купувались, і за кілька днів я вислав усе С.К. Документи були на розгляді 1,5 місяця, після чого дана організація запросила в жовтні іще один документ, який був їм наданий. Минуло два місяці, почав телефонувати на гарячу лінію. Спочатку казали одне і теж,-«Документи на розгляді». Потім в середині грудня оператор сказав, що надіслали листа, зміст якого їм невідомий і він має надійти десь за десять днів. Ну думаю,-«Доки не посварився, не заворушаться». Минув термін коли мав надійти лист. Знову телефоную на гарячу лінію, де знову мені кажуть - «на розгляді». Після кількох днів сварок вдалося зв”язатися з секретарем. Кажу – «скільки можна розглядати?» Відповідає – « по закону 1 місяць.» Так минуло вже 3місяці А, 3- то це ще нормально. І тут почало приходити розуміння, що позитивного рішення на користь клієнта тут не існує в принципі. Інтуїція не підвела. Десь тиждень тому мама врешті отримала листа в якому приведений 2 абзац пункту3Договору, а саме: - Страховий випадок - звернення застрахованої особи під час дії договору страхування до мед. закладу для одержання мед допомоги у зв”язку із розладом здоров”я, внаслідок захворювання, а саме: гострого захворювання, загострення хронічного захворювання… Оскільки лікарем не було встановлено гострого захворювання, загострення хронічного захворювання, дана подія не є страховим випадком і І.П. не буде нічого відшкодовувати. Діагноз лікаря займає 6 рядків на А4, проте там не має вислову - «хронічне захворювання» і тому - до побачення. Будемо іти далі.

Чи був цей відгук корисний для вас

Юрій
ОСЦПВ

Оцінка

1

Питання вирішено

Я обурений!

ДТП трапилось 07.07.2023 . 13.07.2023, пройшов дві експертизи (включно з повторною), після чого 14.07.2023 р експертною організацією були передані матеріали оцінки в страхову "Інтер-Поліс". Сьогодні гаряча лінія мені вкотре розповідає що не одержала матеріалів експертизи від експертної організації, однак це свідома неправда. Надайте інформацію, від кого ви очікуєте дані про експертизу авто, від експерта який оглядав його і передав вам дані, чи від якогось уже вашого експерта який не опрацював цю інформацію. Розумію що ви чекаєте щоб збіг 90-денний термін, однак тоді розглядатимемо цю справу в судовому порядку.

Чи був цей відгук корисний для вас

ОСЦПВ

Оцінка

1

Питання вирішено

Обрахунок компенсації по ДТП

5.09 за моєї участі була здійснена ДТП, постраждалий старший чоловік 70-ти років. Сам повідомлення про ДТП заповнити не зміг, тому заповнював його я, від його імені і надіслав у страхову 8.09. Також авто було оглянуто експертом та всі документи направив в страхову. Від тоді жодного дзвінка від страхової, постраждалий мене набирає та запитує про хід справ, про обрахунок вартості яка буде компенсуватися. В страхову набираю практично через день, пройшло вже більше місяця, а справа «в процесі розгляду», до того, дуже неприємні оператори, з якими просто неможливо спілкуватися, хамлять, та тільки розказують що є 90 днів по законодавству. Я це і сам розумію , проте, має бути якась людяність та зворотній зв’язок. Якщо дійде справа поза 90 днів - буду подавати в суд

Чи був цей відгук корисний для вас

ОСЦПВ

Оцінка

1

Питання вирішено

Обрахунок компенсації по ДТП, Справа на розгляді!!!

5.09 за моєї участі була здійснена ДТП, постраждалий старший чоловік 70-ти років. Сам повідомлення про ДТП заповнити не зміг, тому заповнював його я, від його імені і надіслав у страхову 8.09. Також авто було оглянуто експертом та всі документи направив в страхову. Від тоді жодного дзвінка від страхової, постраждалий мене набирає та запитує про хід справ, про обрахунок вартості яка буде компенсуватися. В страхову набираю практично через день, пройшло вже більше місяця, а справа «в процесі розгляду», до того, дуже неприємні оператори, з якими просто неможливо спілкуватися, хамлять, та тільки розказують що є 90 днів по законодавству. Я це і сам розумію , проте, має бути якась людяність та зворотній зв’язок. Якщо дійде справа поза 90 днів - буду подавати в суд

Чи був цей відгук корисний для вас

Юлія
ДЦВ

Оцінка

1

Питання вирішено

Дуже зла на страхову компанію

Сьогодні сталась ДТП по моїй вині. Телефонувала в страхову компанію разів 5, чекала коли з'єднає з оператором, нажаль так і не з'єднали. Я дуже не задоволена цією страховою компанією. Тому не рекомендую її. На майбутнє буду знати, що потрібно брати хорошу страховку.

Чи був цей відгук корисний для вас

ОСЦПВ

Оцінка

1

Питання вирішено

Отношение

Операторы не умеют разговаривать, научите нормально общаться с людьми. Я как пострадавшая сторона выбиваю компенсацию, отправила документы, со мной даже никто не связался, прекрасно. Звоню на горячую линию, мне хамят. Надеюсь, что со мной все таки свяжутся и помогут в решении вопроса, либо хотя бы скажут все ли документы доставлены и все ли подходит. А с таким успехом я могу ждать 10 дней, потом мне скажут что что то не так и этот процесс будет затягиваться.

Чи був цей відгук корисний для вас

ОСЦПВ

Оцінка

1

Питання вирішено

Отношение

Операторы не умеют разговаривать, научите нормально общаться с людьми. Я как пострадавшая сторона выбиваю компенсацию, отправила документы, со мной даже никто не связался, прекрасно. Звоню на горячую линию, мне хамят. Надеюсь, что со мной все таки свяжутся и помогут в решении вопроса, либо хотя бы скажут все ли документы доставлены и все ли подходит. А с таким успехом я могу ждать 10 дней, потом мне скажут что что то не так и этот процесс будет затягиваться.

Чи був цей відгук корисний для вас

ОСЦПВ

Оцінка

1

Питання вирішено

Отношение

Операторы не умеют разговаривать, научите нормально общаться с людьми. Я как пострадавшая сторона выбиваю компенсацию, отправила документы, со мной даже никто не связался, прекрасно. Звоню на горячую линию, мне хамят. Надеюсь, что со мной все таки свяжутся и помогут в решении вопроса, либо хотя бы скажут все ли документы доставлены и все ли подходит. А с таким успехом я могу ждать 10 дней, потом мне скажут что что то не так и этот процесс будет затягиваться.

Чи був цей відгук корисний для вас

Залишити відгук

Ми передамо Ваш відгук в страхову компанію. Є велика ймовірність, що відгук прочитає керівництво СК

Залишити відгук

Відгуки допомагають донести інформацію до керівництва СК

Ми передамо Ваш відгук в страхову компанію. Є велика ймовірність, що відгук прочитає керівництво СК

Ваші відгуки допомагають іншим людям не робити помилки

Поділіться своїм досвідом співпраці з даною страховою компанією. Багато людей читають відгуки перед тим, як прийняти рішення про вибір СК

Відгуки про страхову компанію ІНТЕР-ПОЛІС



Залиште відгук, ми передамо його в страхову компанію ІНТЕР-ПОЛІС і попросимо розібратися у Вашому питанні.