Закрыть
Або увійдіть з допомогою:
Имя
Город
Продукт
Тема отзыва
Отзыв
Дополнительная инвормация не публикуется на сайте
Ваша оценка компании
Ваши эмоции к компании
Я довольн(а)
Я спокоен(а)
Я разочарован(а)
Питання вирішено
Моя мама пенсіонер влітку знаходилась 10 днів на лікуванні,при вступі на стаціонар не отримала належного мед страхування по страховці І.П. Харчування та ліки купувались, і за кілька днів я вислав усе С.К. Документи були на розгляді 1,5 місяця, після чого дана організація запросила в жовтні іще один документ, який був їм наданий. Минуло два місяці, почав телефонувати на гарячу лінію. Спочатку казали одне і теж,-«Документи на розгляді». Потім в середині грудня оператор сказав, що надіслали листа, зміст якого їм невідомий і він має надійти десь за десять днів. Ну думаю,-«Доки не посварився, не заворушаться». Минув термін коли мав надійти лист. Знову телефоную на гарячу лінію, де знову мені кажуть - «на розгляді». Після кількох днів сварок вдалося зв”язатися з секретарем. Кажу – «скільки можна розглядати?» Відповідає – « по закону 1 місяць.» Так минуло вже 3місяці А, 3- то це ще нормально. І тут почало приходити розуміння, що позитивного рішення на користь клієнта тут не існує в принципі. Інтуїція не підвела. Десь тиждень тому мама врешті отримала листа в якому приведений 2 абзац пункту3Договору, а саме: - Страховий випадок - звернення застрахованої особи під час дії договору страхування до мед. закладу для одержання мед допомоги у зв”язку із розладом здоров”я, внаслідок захворювання, а саме: гострого захворювання, загострення хронічного захворювання… Оскільки лікарем не було встановлено гострого захворювання, загострення хронічного захворювання, дана подія не є страховим випадком і І.П. не буде нічого відшкодовувати. Діагноз лікаря займає 6 рядків на А4, проте там не має вислову - «хронічне захворювання» і тому - до побачення. Будемо іти далі.
Питання вирішено
ДТП трапилось 07.07.2023 . 13.07.2023, пройшов дві експертизи (включно з повторною), після чого 14.07.2023 р експертною організацією були передані матеріали оцінки в страхову "Інтер-Поліс". Сьогодні гаряча лінія мені вкотре розповідає що не одержала матеріалів експертизи від експертної організації, однак це свідома неправда. Надайте інформацію, від кого ви очікуєте дані про експертизу авто, від експерта який оглядав його і передав вам дані, чи від якогось уже вашого експерта який не опрацював цю інформацію. Розумію що ви чекаєте щоб збіг 90-денний термін, однак тоді розглядатимемо цю справу в судовому порядку.
Питання вирішено
5.09 за моєї участі була здійснена ДТП, постраждалий старший чоловік 70-ти років. Сам повідомлення про ДТП заповнити не зміг, тому заповнював його я, від його імені і надіслав у страхову 8.09. Також авто було оглянуто експертом та всі документи направив в страхову. Від тоді жодного дзвінка від страхової, постраждалий мене набирає та запитує про хід справ, про обрахунок вартості яка буде компенсуватися. В страхову набираю практично через день, пройшло вже більше місяця, а справа «в процесі розгляду», до того, дуже неприємні оператори, з якими просто неможливо спілкуватися, хамлять, та тільки розказують що є 90 днів по законодавству. Я це і сам розумію , проте, має бути якась людяність та зворотній зв’язок. Якщо дійде справа поза 90 днів - буду подавати в суд
Питання вирішено
5.09 за моєї участі була здійснена ДТП, постраждалий старший чоловік 70-ти років. Сам повідомлення про ДТП заповнити не зміг, тому заповнював його я, від його імені і надіслав у страхову 8.09. Також авто було оглянуто експертом та всі документи направив в страхову. Від тоді жодного дзвінка від страхової, постраждалий мене набирає та запитує про хід справ, про обрахунок вартості яка буде компенсуватися. В страхову набираю практично через день, пройшло вже більше місяця, а справа «в процесі розгляду», до того, дуже неприємні оператори, з якими просто неможливо спілкуватися, хамлять, та тільки розказують що є 90 днів по законодавству. Я це і сам розумію , проте, має бути якась людяність та зворотній зв’язок. Якщо дійде справа поза 90 днів - буду подавати в суд
Питання вирішено
Сьогодні сталась ДТП по моїй вині. Телефонувала в страхову компанію разів 5, чекала коли з'єднає з оператором, нажаль так і не з'єднали. Я дуже не задоволена цією страховою компанією. Тому не рекомендую її. На майбутнє буду знати, що потрібно брати хорошу страховку.
Питання вирішено
Операторы не умеют разговаривать, научите нормально общаться с людьми. Я как пострадавшая сторона выбиваю компенсацию, отправила документы, со мной даже никто не связался, прекрасно. Звоню на горячую линию, мне хамят. Надеюсь, что со мной все таки свяжутся и помогут в решении вопроса, либо хотя бы скажут все ли документы доставлены и все ли подходит. А с таким успехом я могу ждать 10 дней, потом мне скажут что что то не так и этот процесс будет затягиваться.
Питання вирішено
Операторы не умеют разговаривать, научите нормально общаться с людьми. Я как пострадавшая сторона выбиваю компенсацию, отправила документы, со мной даже никто не связался, прекрасно. Звоню на горячую линию, мне хамят. Надеюсь, что со мной все таки свяжутся и помогут в решении вопроса, либо хотя бы скажут все ли документы доставлены и все ли подходит. А с таким успехом я могу ждать 10 дней, потом мне скажут что что то не так и этот процесс будет затягиваться.
Питання вирішено
Операторы не умеют разговаривать, научите нормально общаться с людьми. Я как пострадавшая сторона выбиваю компенсацию, отправила документы, со мной даже никто не связался, прекрасно. Звоню на горячую линию, мне хамят. Надеюсь, что со мной все таки свяжутся и помогут в решении вопроса, либо хотя бы скажут все ли документы доставлены и все ли подходит. А с таким успехом я могу ждать 10 дней, потом мне скажут что что то не так и этот процесс будет затягиваться.
Ми передамо Ваш відгук в страхову компанію. Є велика ймовірність, що відгук прочитає керівництво СК
Відгуки допомагають донести інформацію до керівництва СК
Ми передамо Ваш відгук в страхову компанію. Є велика ймовірність, що відгук прочитає керівництво СК
Ваші відгуки допомагають іншим людям не робити помилки
Поділіться своїм досвідом співпраці з даною страховою компанією. Багато людей читають відгуки перед тим, як прийняти рішення про вибір СК
Залиште відгук, ми передамо його в страхову компанію ІНТЕР-ПОЛІС і попросимо розібратися у Вашому питанні.