Discount up to -16% on car insurance! Catch this great offer until 15.10.2025. 👉 Buy online quickly and without overpayments.
ATTENTION! At 00:00 the MTIBU database will be updated. Please start concluding the contract after 00:00
Закрыть
Or log in using:
Имя
Город
Продукт
Тема отзыва
Отзыв
Дополнительная инвормация не публикуется на сайте
Ваша оценка компании
Ваши эмоции к компании
Я довольн(а)
Я спокоен(а)
Я разочарован(а)
Issue resolved
Моя мама пенсіонер влітку знаходилась 10 днів на лікуванні,при вступі на стаціонар не отримала належного мед страхування по страховці І.П. Харчування та ліки купувались, і за кілька днів я вислав усе С.К. Документи були на розгляді 1,5 місяця, після чого дана організація запросила в жовтні іще один документ, який був їм наданий. Минуло два місяці, почав телефонувати на гарячу лінію. Спочатку казали одне і теж,-«Документи на розгляді». Потім в середині грудня оператор сказав, що надіслали листа, зміст якого їм невідомий і він має надійти десь за десять днів. Ну думаю,-«Доки не посварився, не заворушаться». Минув термін коли мав надійти лист. Знову телефоную на гарячу лінію, де знову мені кажуть - «на розгляді». Після кількох днів сварок вдалося зв”язатися з секретарем. Кажу – «скільки можна розглядати?» Відповідає – « по закону 1 місяць.» Так минуло вже 3місяці А, 3- то це ще нормально. І тут почало приходити розуміння, що позитивного рішення на користь клієнта тут не існує в принципі. Інтуїція не підвела. Десь тиждень тому мама врешті отримала листа в якому приведений 2 абзац пункту3Договору, а саме: - Страховий випадок - звернення застрахованої особи під час дії договору страхування до мед. закладу для одержання мед допомоги у зв”язку із розладом здоров”я, внаслідок захворювання, а саме: гострого захворювання, загострення хронічного захворювання… Оскільки лікарем не було встановлено гострого захворювання, загострення хронічного захворювання, дана подія не є страховим випадком і І.П. не буде нічого відшкодовувати. Діагноз лікаря займає 6 рядків на А4, проте там не має вислову - «хронічне захворювання» і тому - до побачення. Будемо іти далі.
Issue resolved
ДТП трапилось 07.07.2023 . 13.07.2023, пройшов дві експертизи (включно з повторною), після чого 14.07.2023 р експертною організацією були передані матеріали оцінки в страхову "Інтер-Поліс". Сьогодні гаряча лінія мені вкотре розповідає що не одержала матеріалів експертизи від експертної організації, однак це свідома неправда. Надайте інформацію, від кого ви очікуєте дані про експертизу авто, від експерта який оглядав його і передав вам дані, чи від якогось уже вашого експерта який не опрацював цю інформацію. Розумію що ви чекаєте щоб збіг 90-денний термін, однак тоді розглядатимемо цю справу в судовому порядку.
Issue resolved
5.09 за моєї участі була здійснена ДТП, постраждалий старший чоловік 70-ти років. Сам повідомлення про ДТП заповнити не зміг, тому заповнював його я, від його імені і надіслав у страхову 8.09. Також авто було оглянуто експертом та всі документи направив в страхову. Від тоді жодного дзвінка від страхової, постраждалий мене набирає та запитує про хід справ, про обрахунок вартості яка буде компенсуватися. В страхову набираю практично через день, пройшло вже більше місяця, а справа «в процесі розгляду», до того, дуже неприємні оператори, з якими просто неможливо спілкуватися, хамлять, та тільки розказують що є 90 днів по законодавству. Я це і сам розумію , проте, має бути якась людяність та зворотній зв’язок. Якщо дійде справа поза 90 днів - буду подавати в суд
Issue resolved
5.09 за моєї участі була здійснена ДТП, постраждалий старший чоловік 70-ти років. Сам повідомлення про ДТП заповнити не зміг, тому заповнював його я, від його імені і надіслав у страхову 8.09. Також авто було оглянуто експертом та всі документи направив в страхову. Від тоді жодного дзвінка від страхової, постраждалий мене набирає та запитує про хід справ, про обрахунок вартості яка буде компенсуватися. В страхову набираю практично через день, пройшло вже більше місяця, а справа «в процесі розгляду», до того, дуже неприємні оператори, з якими просто неможливо спілкуватися, хамлять, та тільки розказують що є 90 днів по законодавству. Я це і сам розумію , проте, має бути якась людяність та зворотній зв’язок. Якщо дійде справа поза 90 днів - буду подавати в суд
Issue resolved
Сьогодні сталась ДТП по моїй вині. Телефонувала в страхову компанію разів 5, чекала коли з'єднає з оператором, нажаль так і не з'єднали. Я дуже не задоволена цією страховою компанією. Тому не рекомендую її. На майбутнє буду знати, що потрібно брати хорошу страховку.
Issue resolved
Операторы не умеют разговаривать, научите нормально общаться с людьми. Я как пострадавшая сторона выбиваю компенсацию, отправила документы, со мной даже никто не связался, прекрасно. Звоню на горячую линию, мне хамят. Надеюсь, что со мной все таки свяжутся и помогут в решении вопроса, либо хотя бы скажут все ли документы доставлены и все ли подходит. А с таким успехом я могу ждать 10 дней, потом мне скажут что что то не так и этот процесс будет затягиваться.
Issue resolved
Операторы не умеют разговаривать, научите нормально общаться с людьми. Я как пострадавшая сторона выбиваю компенсацию, отправила документы, со мной даже никто не связался, прекрасно. Звоню на горячую линию, мне хамят. Надеюсь, что со мной все таки свяжутся и помогут в решении вопроса, либо хотя бы скажут все ли документы доставлены и все ли подходит. А с таким успехом я могу ждать 10 дней, потом мне скажут что что то не так и этот процесс будет затягиваться.
Issue resolved
Операторы не умеют разговаривать, научите нормально общаться с людьми. Я как пострадавшая сторона выбиваю компенсацию, отправила документы, со мной даже никто не связался, прекрасно. Звоню на горячую линию, мне хамят. Надеюсь, что со мной все таки свяжутся и помогут в решении вопроса, либо хотя бы скажут все ли документы доставлены и все ли подходит. А с таким успехом я могу ждать 10 дней, потом мне скажут что что то не так и этот процесс будет затягиваться.
Issue resolved
Грубе та непрофесійне спілкування працівників контакт-центру (гаряча лінія), заниження розміру збитків, відсутність будь-якого інформування процесу страхового випадку, відсутність відповідей на звернення, вчасна невилата страовооо відшкодування потерпілому
Issue resolved
Грубе спілкування працівників контакт-центру, заниження розміру збитків, відсутність будь-якого інформування процесу страхового відшкодування, відсутність відповідей на звернення, невиплата вчасно страхового відшкодування потерпілому.
Issue resolved
Такого бридкого відношення давно не бачила та не чула-працівники хамлять, грублять, брешуть і це ще не дійшла справа до виплати. Уявляю, що буде, коли я отримаю дані по експертизі, яку проведено два тижні тому на сто, але жодної відповіді не маю …..навіть не дають відповіді , у кого із працівників знаходиться справа, щоб вписати дані по рахунку…
Issue resolved
Такого бридкого відношення давно не бачила та не чула-працівники хамлять, грублять, брешуть і це ще не дійшла справа до виплати. Уявляю, що буде, коли я отримаю дані по експертизі, яку проведено два тижні тому на сто, але жодної відповіді не маю …..навіть не дають відповіді , у кого із працівників знаходиться справа, щоб вписати дані по рахунку…
Issue resolved
Ждал выплату +/- 40-45 дней. Выплатой доволен связался со мной максимально компетентный человек после общения согласовали выплату и на следующий день выплатили
Issue resolved
Выплатили в течение 40-50 дней. На горячей линии относительно нормальное отношение. Менеджер по выплатам связался очень адекватный и компетентный человек одобрил ту сумму которая меня устраивала и выплатой довольный
Issue resolved
Жахлива страхова компанія. Дурять. Нічого добитися від них неможливо. Не раджу нікому
Issue resolved
Жахлива страхова компанія. Дурять. Нічого добитися від них неможливо. Не раджу нікому
Issue resolved
Я постраждала особа в результаті ДТП від їхнього клієнта. Додзвонитися туди то є якесь свято. На питання коли буде страхова виплата завуальовано посилають під три чорти. Аргументуючи це тим тиж розумієш що ти не один такий чекаєш виплати. А з слів їхнього менеджера: виплати не чекай гроші десь у них там крутяться.Відповідальності ні якої. Було б чудово всю цю компанію притягнути до відповідальності по закону.
Issue resolved
Я постраждала особа в результаті ДТП від їхнього клієнта. Додзвонитися туди то є якесь свято. На питання коли буде страхова виплата завуальовано посилають під три чорти. Аргументуючи це тим тиж розумієш що ти не один такий чекаєш виплати. А з слів їхнього менеджера: виплати не чекай гроші десь у них там крутяться.Відповідальності ні якої. Було б чудово всю цю компанію притягнути до відповідальності по закону.
Issue resolved
Доброго дня. Дякую компанії і окремо Дмитру за супровід справи, а саме швидко, професійно і ввічливо. Залишилось дуже приємне враження.
Issue resolved
Доброго дня. Хочу висловити свою вдячність компанії Інтер-Поліс, та окремо Дмитру, за професіоналізм, швидкість та порядність. У мене залишились дуже добрі враження.
Issue resolved
Добрый день всем, случилось ДТП, обратился в свою страховую компанию Інтер-Поліс все оперативно и адекватно оценили и оплатили ущерб моего авто Отдельно хотел сказать спасибо кол центр который всегда мог дать ответ на любые мои вопросы по поводу следующих шагов по страховому случаю, и ещё спасибо лично менеджеру Дмитрию за адекватность и лояльность в оценке ущерба Спасибо надеюсь в будущем продлить с вами контракт
Issue resolved
Все честно оценили и возместили ущерб ставлю 5 из 5
Issue resolved
Все честно оценили и возместили ущерб ставлю 5 из 5
Issue resolved
Все честно оценили и возместили ущерб ставлю 5 из 5
Issue resolved
Протягом 2 років страхую автомобілі (спочатку mercedes, потім Porsche) в "Інтерполіс" по КАСКО. Мала 2 страхових випадки, по яких отримала відшкодування на СТО в повному обсязі. Відшкодування кожного разу перевищували вартість КАСКО, але кожного разу Інтерполіс чітко відправляв кошти згідно рахунку з сто. Загалом робота СК сподобалася - спокійно, без нервів і затягування. Єдиний момент - по другому випадку виявилося, що СК не оплачує вартість детектування на сто, якщо авто там не ремонтують ( дилер Порше дефектував авто не безкоштовно). Цей момент трішки "зіпсував" враження. А загалом продовжу співпрацю з СК "Інтерполіс". Хоча спочатку були побоювання, як все вирішиться, оскільки відгуки про СК в "пресі" не найкращі. Але , на щастя , факт виявився кращим за очікування.
Issue resolved
Протягом 2 років страхую автомобілі (спочатку mercedes, потім Porsche) в "Інтерполіс" по КАСКО. Мала 2 страхових випадки, по яких отримала відшкодування на СТО в повному обсязі. Відшкодування кожного разу перевищували вартість КАСКО, але кожного разу Інтерполіс чітко відправляв кошти згідно рахунку з сто. Загалом робота СК сподобалася - спокійно, без нервів і затягування. Єдиний момент - по другому випадку виявилося, що СК не оплачує вартість детектування на сто, якщо авто там не ремонтують ( дилер Порше дефектував авто не безкоштовно). Цей момент трішки "зіпсував" враження. А загалом продовжу співпрацю з СК "Інтерполіс". Хоча спочатку були побоювання, як все вирішиться, оскільки відгуки про СК в "пресі" не найкращі. Але , на щастя , факт виявився кращим за очікування.
Issue resolved
Протягом 2 років страхую автомобілі (спочатку mercedes, потім Porsche) в "Інтерполіс" по КАСКО. Мала 2 страхових випадки, по яких отримала відшкодування на СТО в повному обсязі. Відшкодування кожного разу перевищували вартість КАСКО, але кожного разу Інтерполіс чітко відправляв кошти згідно рахунку з сто. Загалом робота СК сподобалася - спокійно, без нервів і затягування. Єдиний момент - по другому випадку виявилося, що СК не оплачує вартість детектування на сто, якщо авто там не ремонтують ( дилер Порше дефектував авто не безкоштовно). Цей момент трішки "зіпсував" враження. А загалом продовжу співпрацю з СК "Інтерполіс". Хоча спочатку були побоювання, як все вирішиться, оскільки відгуки про СК в "пресі" не найкращі. Але , на щастя , факт виявився кращим за очікування.
Issue resolved
Давно страхую авто в даній компанії, раніше не було приводу звертатись. Але попали в ДТП, зателефонували на гарячу лінію, де нам надали детальну інформацію, що потрібно робити і які документи відправляти. Не пройшло багато часу, як експерт оглянув авто. Страхову виплату отримала досить швидко, чим дуже задоволена.
Issue resolved
17.08.2025 сталася автопригода, подзвонила за номером 0442874305, ніхто слухавку не взяв, і не передзвонив, як було сказано автовідповідачем, зараз буду шукати інформацію як замінити страхову компанію, бо з таким відношенням я більше не буду мати справу.
Issue resolved
Д/день. Гроші на рахунок поступили . Спасибі Вам і всій страховій команді за проведену роботу. Все було на високому рівні Кошти отримав на 3 день Дякуємо.
Issue resolved
Д/день. Гроші на рахунок поступили . Спасибі Вам і всій страховій команді за проведену роботу. Все було на високому рівні Кошти отримав на 3 день Дякуємо. Номер справи 19311
Issue resolved
Д/день. Гроші на рахунок поступили . Спасибі Вам і всій страховій команді за проведену роботу. Все було на високому рівні Дякуємо. Номер стразової справи 19311
Issue resolved
Д/день. Гроші на рахунок поступили . Спасибі Вам і всій страховій команді за проведену роботу. Все було на високому рівні Дякуємо. Номер справи 19311
Issue resolved
Гроші на рахунок поступили .(на третій день як і обіцяли) Спасибі Вам і всій страховій команді за проведену роботу. Все було на високому рівні Дякуємо. Номер справи 19311
Issue resolved
Гроші на рахунок поступили .(на третій день - як ви і обіцяли) Спасибі Вам і всій страховій команді за проведену роботу. Все високому рівні Дякуємо. Номер справи19311 Рекомендую
Issue resolved
«Хочу подякувати страховій компанії Інтер Поліс за своєчасну виплату за страховим випадком, у якому я постраждав у ДТП. Хоча я не є клієнтом компанії (страховку оформлював винуватець ДТП), виплата була здійснена швидко й у повному обсязі. Окремо хочу відзначити фахівця компанії Олега Анатолійовича, який завжди був на зв’язку, надавав вичерпні відповіді та допомагав розібратися з усіма питаннями. Такий професіоналізм викликає довіру й залишає лише позитивні враження.»
Issue resolved
Дуже задоволений роботою компанії, швидко отримав страхове відшкодування.
Issue resolved
Доброго дня! 14 вересні 2025 р. сталось ДТП за участі мого автомобіля, який отримав механічні пошкодження. Мене визнано потерпілим. Дана страхова компанія є страховою компанією винуватця ДТП. Представники страхової компанії зв'язались зі мною, надали усію необхідну кваліфіковану консультацію, допомогу, та вже через 10 днів я отримав виплату страхового відшкодування. Дякую за оперативність! )
Issue resolved
Доброго дня! 14 вересні 2025 р. сталось ДТП за участі мого автомобіля, який отримав механічні пошкодження. Мене визнано потерпілим. Дана страхова компанія є страховою компанією винуватця ДТП. Представники страхової компанії зв'язались зі мною, надали усію необхідну кваліфіковану консультацію, допомогу, та вже через 10 днів я отримав виплату страхового відшкодування. Дякую за оперативність! )
Issue resolved
Доброго дня! 14 вересні 2025 р. сталось ДТП за участі мого автомобіля, який отримав механічні пошкодження. Мене визнано потерпілим. Дана страхова компанія є страховою компанією винуватця ДТП. Представники страхової компанії зв'язались зі мною, надали усію необхідну кваліфіковану консультацію, допомогу, та вже через 10 днів я отримав виплату страхового відшкодування. Дякую за оперативність! )
Issue resolved
Доброго дня! 14 вересні 2025 р. сталось ДТП за участі мого автомобіля, який отримав механічні пошкодження. Мене визнано потерпілим. Дана страхова компанія є страховою компанією винуватця ДТП. Представники страхової компанії зв'язались зі мною, надали усію необхідну кваліфіковану консультацію, допомогу, та вже через 10 днів я отримав виплату страхового відшкодування. Дякую за оперативність! )
We will forward your feedback to the insurance company. There is a high probability that the insurance company management will read the feedback.
Feedback helps convey information to the SC management
We will forward your feedback to the insurance company. There is a high probability that the insurance company management will read the feedback.
Your feedback helps other people avoid making mistakes.
Share your experience with this insurance company. Many people read reviews before making a decision about choosing an insurance company.
Leave a review, we will forward it to the insurance company INTER-POLIS and we will ask you to understand your question.