Company information
Savchuk Vyacheslav Leonidovych
Chairman of the Board
Mokiy Maksym Anatoliyovych
Deputy Chairman of the Board
Sibirtsev Maksym Volodymyrovych
Deputy Chairman of the Board

2010 "Certificate of Membership in MTIBU"

Motor Transport Insurance Bureau of Ukraine

League of Insurance Organizations of Ukraine
Contacts
Buy an insurance policy INTER-POLIS
Company reviews «INTER-POLIS»
Справа постійно «на розгляді»
Моя мама пенсіонер влітку знаходилась 10 днів на лікуванні,при вступі на стаціонар не отримала належного мед страхування по страховці І.П. Харчування та ліки купувались, і за кілька днів я вислав усе С.К. Документи були на розгляді 1,5 місяця, після чого дана організація запросила в жовтні іще один документ, який був їм наданий. Минуло два місяці, почав телефонувати на гарячу лінію. Спочатку казали одне і теж,-«Документи на розгляді». Потім в середині грудня оператор сказав, що надіслали листа, зміст якого їм невідомий і він має надійти десь за десять днів. Ну думаю,-«Доки не посварився, не заворушаться». Минув термін коли мав надійти лист. Знову телефоную на гарячу лінію, де знову мені кажуть - «на розгляді». Після кількох днів сварок вдалося зв”язатися з секретарем. Кажу – «скільки можна розглядати?» Відповідає – « по закону 1 місяць.» Так минуло вже 3місяці А, 3- то це ще нормально. І тут почало приходити розуміння, що позитивного рішення на користь клієнта тут не існує в принципі. Інтуїція не підвела. Десь тиждень тому мама врешті отримала листа в якому приведений 2 абзац пункту3Договору, а саме: - Страховий випадок - звернення застрахованої особи під час дії договору страхування до мед. закладу для одержання мед допомоги у зв”язку із розладом здоров”я, внаслідок захворювання, а саме: гострого захворювання, загострення хронічного захворювання… Оскільки лікарем не було встановлено гострого захворювання, загострення хронічного захворювання, дана подія не є страховим випадком і І.П. не буде нічого відшкодовувати. Діагноз лікаря займає 6 рядків на А4, проте там не має вислову - «хронічне захворювання» і тому - до побачення. Будемо іти далі.
Я обурений!
ДТП трапилось 07.07.2023 . 13.07.2023, пройшов дві експертизи (включно з повторною), після чого 14.07.2023 р експертною організацією були передані матеріали оцінки в страхову "Інтер-Поліс". Сьогодні гаряча лінія мені вкотре розповідає що не одержала матеріалів експертизи від експертної організації, однак це свідома неправда. Надайте інформацію, від кого ви очікуєте дані про експертизу авто, від експерта який оглядав його і передав вам дані, чи від якогось уже вашого експерта який не опрацював цю інформацію. Розумію що ви чекаєте щоб збіг 90-денний термін, однак тоді розглядатимемо цю справу в судовому порядку.
Обрахунок компенсації по ДТП
5.09 за моєї участі була здійснена ДТП, постраждалий старший чоловік 70-ти років. Сам повідомлення про ДТП заповнити не зміг, тому заповнював його я, від його імені і надіслав у страхову 8.09. Також авто було оглянуто експертом та всі документи направив в страхову. Від тоді жодного дзвінка від страхової, постраждалий мене набирає та запитує про хід справ, про обрахунок вартості яка буде компенсуватися. В страхову набираю практично через день, пройшло вже більше місяця, а справа «в процесі розгляду», до того, дуже неприємні оператори, з якими просто неможливо спілкуватися, хамлять, та тільки розказують що є 90 днів по законодавству. Я це і сам розумію , проте, має бути якась людяність та зворотній зв’язок. Якщо дійде справа поза 90 днів - буду подавати в суд
Обрахунок компенсації по ДТП, Справа на розгляді!!!
5.09 за моєї участі була здійснена ДТП, постраждалий старший чоловік 70-ти років. Сам повідомлення про ДТП заповнити не зміг, тому заповнював його я, від його імені і надіслав у страхову 8.09. Також авто було оглянуто експертом та всі документи направив в страхову. Від тоді жодного дзвінка від страхової, постраждалий мене набирає та запитує про хід справ, про обрахунок вартості яка буде компенсуватися. В страхову набираю практично через день, пройшло вже більше місяця, а справа «в процесі розгляду», до того, дуже неприємні оператори, з якими просто неможливо спілкуватися, хамлять, та тільки розказують що є 90 днів по законодавству. Я це і сам розумію , проте, має бути якась людяність та зворотній зв’язок. Якщо дійде справа поза 90 днів - буду подавати в суд
Дуже зла на страхову компанію
Сьогодні сталась ДТП по моїй вині. Телефонувала в страхову компанію разів 5, чекала коли з'єднає з оператором, нажаль так і не з'єднали. Я дуже не задоволена цією страховою компанією. Тому не рекомендую її. На майбутнє буду знати, що потрібно брати хорошу страховку.
Отношение
Операторы не умеют разговаривать, научите нормально общаться с людьми. Я как пострадавшая сторона выбиваю компенсацию, отправила документы, со мной даже никто не связался, прекрасно. Звоню на горячую линию, мне хамят. Надеюсь, что со мной все таки свяжутся и помогут в решении вопроса, либо хотя бы скажут все ли документы доставлены и все ли подходит. А с таким успехом я могу ждать 10 дней, потом мне скажут что что то не так и этот процесс будет затягиваться.
Отношение
Операторы не умеют разговаривать, научите нормально общаться с людьми. Я как пострадавшая сторона выбиваю компенсацию, отправила документы, со мной даже никто не связался, прекрасно. Звоню на горячую линию, мне хамят. Надеюсь, что со мной все таки свяжутся и помогут в решении вопроса, либо хотя бы скажут все ли документы доставлены и все ли подходит. А с таким успехом я могу ждать 10 дней, потом мне скажут что что то не так и этот процесс будет затягиваться.
Отношение
Операторы не умеют разговаривать, научите нормально общаться с людьми. Я как пострадавшая сторона выбиваю компенсацию, отправила документы, со мной даже никто не связался, прекрасно. Звоню на горячую линию, мне хамят. Надеюсь, что со мной все таки свяжутся и помогут в решении вопроса, либо хотя бы скажут все ли документы доставлены и все ли подходит. А с таким успехом я могу ждать 10 дней, потом мне скажут что что то не так и этот процесс будет затягиваться.
Страхування авто
Грубе та непрофесійне спілкування працівників контакт-центру (гаряча лінія), заниження розміру збитків, відсутність будь-якого інформування процесу страхового випадку, відсутність відповідей на звернення, вчасна невилата страовооо відшкодування потерпілому
страхування авто
Грубе спілкування працівників контакт-центру, заниження розміру збитків, відсутність будь-якого інформування процесу страхового відшкодування, відсутність відповідей на звернення, невиплата вчасно страхового відшкодування потерпілому.
Виплата відшкодування
Такого бридкого відношення давно не бачила та не чула-працівники хамлять, грублять, брешуть і це ще не дійшла справа до виплати. Уявляю, що буде, коли я отримаю дані по експертизі, яку проведено два тижні тому на сто, але жодної відповіді не маю …..навіть не дають відповіді , у кого із працівників знаходиться справа, щоб вписати дані по рахунку…
Виплата відшкодування
Такого бридкого відношення давно не бачила та не чула-працівники хамлять, грублять, брешуть і це ще не дійшла справа до виплати. Уявляю, що буде, коли я отримаю дані по експертизі, яку проведено два тижні тому на сто, але жодної відповіді не маю …..навіть не дають відповіді , у кого із працівників знаходиться справа, щоб вписати дані по рахунку…
Страховая выплата
Ждал выплату +/- 40-45 дней. Выплатой доволен связался со мной максимально компетентный человек после общения согласовали выплату и на следующий день выплатили
Выплата страховой
Выплатили в течение 40-50 дней. На горячей линии относительно нормальное отношение. Менеджер по выплатам связался очень адекватный и компетентный человек одобрил ту сумму которая меня устраивала и выплатой довольный
Негативна
Жахлива страхова компанія. Дурять. Нічого добитися від них неможливо. Не раджу нікому
Негативна
Жахлива страхова компанія. Дурять. Нічого добитися від них неможливо. Не раджу нікому
Страхові виплати
Я постраждала особа в результаті ДТП від їхнього клієнта. Додзвонитися туди то є якесь свято. На питання коли буде страхова виплата завуальовано посилають під три чорти. Аргументуючи це тим тиж розумієш що ти не один такий чекаєш виплати. А з слів їхнього менеджера: виплати не чекай гроші десь у них там крутяться.Відповідальності ні якої. Було б чудово всю цю компанію притягнути до відповідальності по закону.
Виплата
Я постраждала особа в результаті ДТП від їхнього клієнта. Додзвонитися туди то є якесь свято. На питання коли буде страхова виплата завуальовано посилають під три чорти. Аргументуючи це тим тиж розумієш що ти не один такий чекаєш виплати. А з слів їхнього менеджера: виплати не чекай гроші десь у них там крутяться.Відповідальності ні якої. Було б чудово всю цю компанію притягнути до відповідальності по закону.
Інтер-Поліс
Доброго дня. Дякую компанії і окремо Дмитру за супровід справи, а саме швидко, професійно і ввічливо. Залишилось дуже приємне враження.
Подяка
Доброго дня. Хочу висловити свою вдячність компанії Інтер-Поліс, та окремо Дмитру, за професіоналізм, швидкість та порядність. У мене залишились дуже добрі враження.
Остался очень доволен
Добрый день всем, случилось ДТП, обратился в свою страховую компанию Інтер-Поліс все оперативно и адекватно оценили и оплатили ущерб моего авто Отдельно хотел сказать спасибо кол центр который всегда мог дать ответ на любые мои вопросы по поводу следующих шагов по страховому случаю, и ещё спасибо лично менеджеру Дмитрию за адекватность и лояльность в оценке ущерба Спасибо надеюсь в будущем продлить с вами контракт
Доволен своей страховой
Все честно оценили и возместили ущерб ставлю 5 из 5
Доволен своей страховой
Все честно оценили и возместили ущерб ставлю 5 из 5
Доволен своей страховой
Все честно оценили и возместили ущерб ставлю 5 из 5
Відгук про СК Інтер-Поліс
Протягом 2 років страхую автомобілі (спочатку mercedes, потім Porsche) в "Інтерполіс" по КАСКО. Мала 2 страхових випадки, по яких отримала відшкодування на СТО в повному обсязі. Відшкодування кожного разу перевищували вартість КАСКО, але кожного разу Інтерполіс чітко відправляв кошти згідно рахунку з сто. Загалом робота СК сподобалася - спокійно, без нервів і затягування. Єдиний момент - по другому випадку виявилося, що СК не оплачує вартість детектування на сто, якщо авто там не ремонтують ( дилер Порше дефектував авто не безкоштовно). Цей момент трішки "зіпсував" враження. А загалом продовжу співпрацю з СК "Інтерполіс". Хоча спочатку були побоювання, як все вирішиться, оскільки відгуки про СК в "пресі" не найкращі. Але , на щастя , факт виявився кращим за очікування.
Відгук про СК Інтер-Поліс
Протягом 2 років страхую автомобілі (спочатку mercedes, потім Porsche) в "Інтерполіс" по КАСКО. Мала 2 страхових випадки, по яких отримала відшкодування на СТО в повному обсязі. Відшкодування кожного разу перевищували вартість КАСКО, але кожного разу Інтерполіс чітко відправляв кошти згідно рахунку з сто. Загалом робота СК сподобалася - спокійно, без нервів і затягування. Єдиний момент - по другому випадку виявилося, що СК не оплачує вартість детектування на сто, якщо авто там не ремонтують ( дилер Порше дефектував авто не безкоштовно). Цей момент трішки "зіпсував" враження. А загалом продовжу співпрацю з СК "Інтерполіс". Хоча спочатку були побоювання, як все вирішиться, оскільки відгуки про СК в "пресі" не найкращі. Але , на щастя , факт виявився кращим за очікування.
Відгук про СК Інтер-Поліс
Протягом 2 років страхую автомобілі (спочатку mercedes, потім Porsche) в "Інтерполіс" по КАСКО. Мала 2 страхових випадки, по яких отримала відшкодування на СТО в повному обсязі. Відшкодування кожного разу перевищували вартість КАСКО, але кожного разу Інтерполіс чітко відправляв кошти згідно рахунку з сто. Загалом робота СК сподобалася - спокійно, без нервів і затягування. Єдиний момент - по другому випадку виявилося, що СК не оплачує вартість детектування на сто, якщо авто там не ремонтують ( дилер Порше дефектував авто не безкоштовно). Цей момент трішки "зіпсував" враження. А загалом продовжу співпрацю з СК "Інтерполіс". Хоча спочатку були побоювання, як все вирішиться, оскільки відгуки про СК в "пресі" не найкращі. Але , на щастя , факт виявився кращим за очікування.
Виплата відшкодування
Давно страхую авто в даній компанії, раніше не було приводу звертатись. Але попали в ДТП, зателефонували на гарячу лінію, де нам надали детальну інформацію, що потрібно робити і які документи відправляти. Не пройшло багато часу, як експерт оглянув авто. Страхову виплату отримала досить швидко, чим дуже задоволена.
Не передзвонили
17.08.2025 сталася автопригода, подзвонила за номером 0442874305, ніхто слухавку не взяв, і не передзвонив, як було сказано автовідповідачем, зараз буду шукати інформацію як замінити страхову компанію, бо з таким відношенням я більше не буду мати справу.
Виплати після ДТП
Д/день. Гроші на рахунок поступили . Спасибі Вам і всій страховій команді за проведену роботу. Все було на високому рівні Кошти отримав на 3 день Дякуємо.
Виплати після ДТП
Д/день. Гроші на рахунок поступили . Спасибі Вам і всій страховій команді за проведену роботу. Все було на високому рівні Кошти отримав на 3 день Дякуємо. Номер справи 19311
Випоата по ДТП
Д/день. Гроші на рахунок поступили . Спасибі Вам і всій страховій команді за проведену роботу. Все було на високому рівні Дякуємо. Номер стразової справи 19311
Виплати після ДТП
Д/день. Гроші на рахунок поступили . Спасибі Вам і всій страховій команді за проведену роботу. Все було на високому рівні Дякуємо. Номер справи 19311
Страхова виплата після ДТП
Гроші на рахунок поступили .(на третій день як і обіцяли) Спасибі Вам і всій страховій команді за проведену роботу. Все було на високому рівні Дякуємо. Номер справи 19311
Страхова виплата після ДТП
Гроші на рахунок поступили .(на третій день - як ви і обіцяли) Спасибі Вам і всій страховій команді за проведену роботу. Все високому рівні Дякуємо. Номер справи19311 Рекомендую
Виплата страхового випадку
«Хочу подякувати страховій компанії Інтер Поліс за своєчасну виплату за страховим випадком, у якому я постраждав у ДТП. Хоча я не є клієнтом компанії (страховку оформлював винуватець ДТП), виплата була здійснена швидко й у повному обсязі. Окремо хочу відзначити фахівця компанії Олега Анатолійовича, який завжди був на зв’язку, надавав вичерпні відповіді та допомагав розібратися з усіма питаннями. Такий професіоналізм викликає довіру й залишає лише позитивні враження.»
Вдячність
Дуже задоволений роботою компанії, швидко отримав страхове відшкодування.
Виплата страхового відшкодування
Доброго дня! 14 вересні 2025 р. сталось ДТП за участі мого автомобіля, який отримав механічні пошкодження. Мене визнано потерпілим. Дана страхова компанія є страховою компанією винуватця ДТП. Представники страхової компанії зв'язались зі мною, надали усію необхідну кваліфіковану консультацію, допомогу, та вже через 10 днів я отримав виплату страхового відшкодування. Дякую за оперативність! )
Виплата страхового відшкодування
Доброго дня! 14 вересні 2025 р. сталось ДТП за участі мого автомобіля, який отримав механічні пошкодження. Мене визнано потерпілим. Дана страхова компанія є страховою компанією винуватця ДТП. Представники страхової компанії зв'язались зі мною, надали усію необхідну кваліфіковану консультацію, допомогу, та вже через 10 днів я отримав виплату страхового відшкодування. Дякую за оперативність! )
Виплата страхового відшкодування
Доброго дня! 14 вересні 2025 р. сталось ДТП за участі мого автомобіля, який отримав механічні пошкодження. Мене визнано потерпілим. Дана страхова компанія є страховою компанією винуватця ДТП. Представники страхової компанії зв'язались зі мною, надали усію необхідну кваліфіковану консультацію, допомогу, та вже через 10 днів я отримав виплату страхового відшкодування. Дякую за оперативність! )
Виплата страхового відшкодування
Доброго дня! 14 вересні 2025 р. сталось ДТП за участі мого автомобіля, який отримав механічні пошкодження. Мене визнано потерпілим. Дана страхова компанія є страховою компанією винуватця ДТП. Представники страхової компанії зв'язались зі мною, надали усію необхідну кваліфіковану консультацію, допомогу, та вже через 10 днів я отримав виплату страхового відшкодування. Дякую за оперативність! )
Leave a review
We will forward your feedback to the insurance company. There is a high probability that the insurance company management will read the feedback.
Feedback helps convey information to the SC management
We will forward your feedback to the insurance company. There is a high probability that the insurance company management will read the feedback.
Your feedback helps other people avoid making mistakes.
Share your experience with this insurance company. Many people read reviews before making a decision about choosing an insurance company.
Financial indicators
0.1млрд
Awards
0.1 млрд
Payments
48.1 млн
76%
Department INTER-POLIS in the regions
Addresses: | Телефон | Working mode | On the map |
---|
Licenses
№ | Series | Type of activity | Дата | Фото |
1 | Серия АВ №483041 |
Voluntary health insurance (continuous health insurance) |
08.10.2009 | |
2 | Серия АВ №483248 |
Voluntary medical insurance |
08.09.2009 | |
3 | Серия АВ №483246 |
Voluntary insurance of railway transport |
08.09.2009 | |
4 | Серия АВ №483244 |
Voluntary insurance of cargo and baggage (cargo and baggage) |
08.09.2009 | |
5 | Серия АВ №483042 |
Voluntary insurance of land transport (except rail) |
08.10.2009 | |
6 | Серия АВ №483245 |
Voluntary insurance against fire risks and risks of natural phenomena |
08.09.2009 | |
7 | Серия АВ №483247 |
Voluntary property insurance [except for rail, land, air, water transport (marine, inland and other types of water transport), cargo and luggage (cargo and luggage)] |
08.09.2009 | |
8 | Серия АВ №483250 |
Voluntary third party liability insurance [except for civil liability of land transport owners, liability of air transport owners, liability of water transport owners (including carrier liability)] |
08.09.2009 | |
9 | Серия АВ №483040 |
Voluntary accident insurance |
08.10.2009 | |
10 | Серия АВ №483249 |
Mandatory liability insurance for entities transporting dangerous goods in the event of negative consequences during the transportation of dangerous goods |
08.09.2009 | |
11 | Серия АВ №483039 |
Mandatory personal insurance against transport accidents |
08.10.2009 | |
12 | Серия АЕ №198653 |
Mandatory civil liability insurance for owners of land vehicles |
18.04.2013 |
Questions and answers
Full dossier on INTER-POLIS❓
Get complete information about the company INTER-POLIS
- Management
- Contacts
- Insurance products
- Reviews
Buy insurance INTER-POLIS❓
- Buy an electronic OSAGO policy from INTER-POLIS
Reviews about INTER-POLIS❓
- More than 41 real reviews about INTER-POLIS
- Read all reviews or write a new review on the site
INTER-POLIS Management❓
- Savchuk Vyacheslav Leonidovych
Chairman of the Board - Mokiy Maksym Anatoliyovych
Deputy Chairman of the Board - Sibirtsev Maksym Volodymyrovych
Deputy Chairman of the Board
Contacts INTER-POLIS❓
- null
- For more contacts, see the website
News and press releases from INTER-POLIS❓
A selection of the latest news and press releases from the Insurance Company
INTER-POLIS Licenses❓
There is information about 12 licenses in total on the site. See list of all licenses.