11.04.2018
1445
Страхова група «ТАС» посіла друге місце в рейтингу страховиків, що працюють на ринку обов‘язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласників, за швидкістю врегулювання страхових випадків. Про це свідчать результати аналізу якості врегулювання, оприлюднені Моторним (транспортним) страховим бюро України за підсумками ІV кварталу 2017 року.
Отже, згідно зі звітом МТСБУ, за три останні місяці минулого року вітчизняними страховиками було оформлено загалом 1 770 554 поліси обов‘язкової «автоцивілки» та врегульовано 32 467 страхових випадків на суму понад 504 млн грн.
При цьому частка вимог, за якими страхову виплату було здійснено в строк до 90 днів, склала 56,6%. Страхова група «ТАС», в якій середній строк врегулювання страхових справ за полісами ОСЦПВ складає 58 днів, увійшла до числа «найоперативніших» страховиків, посівши друге місце на ринку за швидкістю здійснення страхових виплат потерпілим.
Крім того, за даними МТСБУ, СГ «ТАС» традиційно посіла одне з чільних місць серед учасників ринку за обсягом виплачених відшкодувань. Так, за останні три місяці минулого року компанією було врегульовано 2 742 страхові справи за полісами обов‘язкової «автоцивілки», за якими було відшкодовано сумарно 41,477 млн грн. Такі показники забезпечили CГ «ТАС» друге місце у відповідній рейтинговій таблиці. Додамо, що середня виплата компанії за полісом ОСЦПВ в ІV кварталі 2017 року склала 15 127 грн.
Варто зазначити, що за останніми даними «світлофору» МТСБУ, наразі лише 31 страхова компанія на українському ринку отримала високі оцінки з якості врегулювання страхових випадків з ОСЦПВ. Нагадаємо, колір «світлофору» визначається на підставі трьох показників: загальної оцінки діяльності компанії, якості врегулювання нею збитків та рівнем скарг від потерпілим. Страхова група «ТАС» має «зелене світло» за всіма показниками, що свідчить про високий рівень надійності компанії та відмінну якість послуг, надаваних нею.
Джерело: Прес-центр СГ "ТАС"