< Повернутися до списку

Що робити туристу під час страхового випадку

Що робити туристу під час страхового випадку
author
Автор:
Єва Антонова

16 Липня 2019

749

Щоб отримати медичне обслуговування в іншій країні — туристу потрібна страховка. Крім того, потрібне чітке розуміння того, як діяти, якщо виник страховий випадок. Чи можливо підготуватися до таких складнощів заздалегідь і що робити — розповідаємо по порядку:

Як підготуватися до страхового випадку

Подумавши про план дій у разі виникнення страхового випадку — уникнете поширених помилок. Слід вивчити всі правила й нюанси свого страхового поліса. Які витрати покриває страховка, а які залишаються на вашій відповідальності.

Зробіть паперові та електронні копії страховки. Збережіть її на телефоні, роздайте примірники всім, хто подорожує з вами, а також комусь із близьких в Україні. Виділіть яскравим маркером основну інформацію, яка необхідна в страхових випадках: номер страховки, контактний номер компанії.

Фрази англійською. Подумайте про те, чи зможете ви пояснити лікарю / поліції що трапилося і як вам допомогти. Якщо знання англійської на середньому рівні вистачає для туристичних поїздок — то в проблемних ситуаціях легко розгубитися. Так, не хочеться перед відпусткою думати про неприємності, які можуть трапитися. Але рекомендуємо виписати собі прості фрази: як попросити про допомогу якщо стало погано, пояснити що у вас щось вкрали. Якщо не впевнені у своїх силах — вибирайте страховку, у вартість якої входять послуги перекладача під час вирішення страхового випадку.

Зберіть продуману аптечку. Вам не покриють витрати на прості знеболювальні засоби або таблетки від застуди, поки вона не переросте в серйозну хворобу. Щоби не зіпсувати собі відпустку — підготуйте аптечку з усіма необхідними засобами. Візьміть ліки, які допоможуть під час застуди, отруєння й розладу, алергії. Знеболювальні препарати, пластирі, інші предмети, які, на вашу думку, можуть стати в пригоді.

Що робити насамперед, якщо стався страховий випадок

Дзвінок у страхову компанію

Телефони для зв’язку вказані у вашому страховому полісі. Для перестраховки можна відразу записати їх у свій гаджет. Як правило, служба підтримки в страхових компаній цілодобова. Якщо раптом не змогли додзвонитися — напишіть на електронну пошту і спробуйте подзвонити на інші номери.

Що робити під час страхового випадку (фото 1)

Чітко повідомити всі деталі

Щоби швидко розібратися в страховому випадку потрібно чітко вказати такі деталі:

  • Прізвище та ім’я власника страховки.
  • Назва компанії, у якій застраховані та назва пакета послуг.
  • Номер, термін дії страховки і її серію. Виділіть цю інформацію в копії поліса, щоби не розгубитися в критичній ситуації і швидко знайти потрібні цифри.
  • Точне місце перебування потерпілого та контакти для зв’язку (номер телефону, електронна пошта).
  • Що сталося, яка допомога потрібна.

Що робить консультант

Він зв’яжеться з доктором, який перебуває поруч або з найближчою клінікою. Вишле страховку потерпілого й підтвердить, що компанія бере на себе витрати необхідні для лікування. Консультант вирішує, як вчинити: записати до лікаря на зустріч на завтрашній день або відразу викликати швидку допомогу.

Після того, як надасте інформацію — погодьте подальші дії з компанією, запитайте, які заходи приймає компанія й що робити далі. Замовляти послуги своїм коштом без обговорення з асистентом не рекомендується. Можливо, витрати не відшкодують. Так діяти варто тільки в тому випадку, якщо необхідна термінова допомога, а зв’язатися можливими способами не вдалося.

Що робити, якщо довелося платити за медичну допомогу самостійно

Бувають і такі страхові випадки, коли необхідна термінова медична допомога, а зв’язатися за вказаними телефонами не виходить. Якщо розумієте що потрібно діяти швидко для безпеки потерпілого — краще заплатити зі своєї кишені. Але водночас важливо:

  • Зафіксувати, що ви дзвонили представникам компанії та не вдалося зв’язатися.
  • Бути впевненим у тому, що термінові рішення дійсно необхідні.
  • Зберегти всі чеки, виписки, рецепти лікаря, довідки з лікарні й інші документи, пов’язані з лікуванням і оплатою.
  • Після приїзду в Україну відразу ж звернутися в страхову компанію, надати всі факти та документи, чеки. Оформити заяву про компенсацію витрат на лікування.

Що робити під час страхового випадку (фото 2)

У яких випадках не відшкодовують витрати за страховим випадком

Якщо замовили базовий пакет послуг, а виникла проблема що не покривається полісом. Наприклад, втрата багажу під час перельоту.

Оплатили послуги, які не були погоджені з представниками страхової компанії. Наприклад, викликали швидку допомогу тоді, як можна було обійтися записом до лікаря на ранок. Вирішили звернутися із застудою тоді, як не було серйозних ускладнень і вистачило б лікування медикаментами з базової аптечки.

Потерпілий був у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння. У таких випадках страхова компанія відмовляється покривати витрати, навіть на базові послуги. Вирішує, що турист сам винен у травмі, а значить бере витрати на себе.

Щоби правильно скористатися страховкою в подорожі, якщо виникне страховий випадок, потрібно не так багато. Вивчити поліс, продумати дії ще до поїздки. Бути відповідальним і думати про особисту безпеку. А також, переконатися в тому, що інші туристи з компанії теж підготувалися до поїздки.

А якщо у Вас ще немає страхового поліса, то саме час зайнятися цим питанням - туристична страховка онлайн.

Поділитися:

Компанії з новини

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

Найпопулярніші статті