16.07.2019
1899
Щоб отримати медичне обслуговування в іншій країні — туристу потрібна страховка. Крім того, потрібне чітке розуміння того, як діяти, якщо виник страховий випадок. Чи можливо підготуватися до таких складнощів заздалегідь і що робити — розповідаємо по порядку:
Подумавши про план дій у разі виникнення страхового випадку — уникнете поширених помилок. Слід вивчити всі правила й нюанси свого страхового поліса. Які витрати покриває страховка, а які залишаються на вашій відповідальності.
Зробіть паперові та електронні копії страховки. Збережіть її на телефоні, роздайте примірники всім, хто подорожує з вами, а також комусь із близьких в Україні. Виділіть яскравим маркером основну інформацію, яка необхідна в страхових випадках: номер страховки, контактний номер компанії.
Фрази англійською. Подумайте про те, чи зможете ви пояснити лікарю / поліції що трапилося і як вам допомогти. Якщо знання англійської на середньому рівні вистачає для туристичних поїздок — то в проблемних ситуаціях легко розгубитися. Так, не хочеться перед відпусткою думати про неприємності, які можуть трапитися. Але рекомендуємо виписати собі прості фрази: як попросити про допомогу якщо стало погано, пояснити що у вас щось вкрали. Якщо не впевнені у своїх силах — вибирайте страховку, у вартість якої входять послуги перекладача під час вирішення страхового випадку.
Зберіть продуману аптечку. Вам не покриють витрати на прості знеболювальні засоби або таблетки від застуди, поки вона не переросте в серйозну хворобу. Щоби не зіпсувати собі відпустку — підготуйте аптечку з усіма необхідними засобами. Візьміть ліки, які допоможуть під час застуди, отруєння й розладу, алергії. Знеболювальні препарати, пластирі, інші предмети, які, на вашу думку, можуть стати в пригоді.
Телефони для зв’язку вказані у вашому страховому полісі. Для перестраховки можна відразу записати їх у свій гаджет. Як правило, служба підтримки в страхових компаній цілодобова. Якщо раптом не змогли додзвонитися — напишіть на електронну пошту і спробуйте подзвонити на інші номери.
Щоби швидко розібратися в страховому випадку потрібно чітко вказати такі деталі:
Він зв’яжеться з доктором, який перебуває поруч або з найближчою клінікою. Вишле страховку потерпілого й підтвердить, що компанія бере на себе витрати необхідні для лікування. Консультант вирішує, як вчинити: записати до лікаря на зустріч на завтрашній день або відразу викликати швидку допомогу.
Після того, як надасте інформацію — погодьте подальші дії з компанією, запитайте, які заходи приймає компанія й що робити далі. Замовляти послуги своїм коштом без обговорення з асистентом не рекомендується. Можливо, витрати не відшкодують. Так діяти варто тільки в тому випадку, якщо необхідна термінова допомога, а зв’язатися можливими способами не вдалося.
Бувають і такі страхові випадки, коли необхідна термінова медична допомога, а зв’язатися за вказаними телефонами не виходить. Якщо розумієте що потрібно діяти швидко для безпеки потерпілого — краще заплатити зі своєї кишені. Але водночас важливо:
Якщо замовили базовий пакет послуг, а виникла проблема що не покривається полісом. Наприклад, втрата багажу під час перельоту.
Оплатили послуги, які не були погоджені з представниками страхової компанії. Наприклад, викликали швидку допомогу тоді, як можна було обійтися записом до лікаря на ранок. Вирішили звернутися із застудою тоді, як не було серйозних ускладнень і вистачило б лікування медикаментами з базової аптечки.
Потерпілий був у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння. У таких випадках страхова компанія відмовляється покривати витрати, навіть на базові послуги. Вирішує, що турист сам винен у травмі, а значить бере витрати на себе.
Щоби правильно скористатися страховкою в подорожі, якщо виникне страховий випадок, потрібно не так багато. Вивчити поліс, продумати дії ще до поїздки. Бути відповідальним і думати про особисту безпеку. А також, переконатися в тому, що інші туристи з компанії теж підготувалися до поїздки.
А якщо у Вас ще немає страхового поліса, то саме час зайнятися цим питанням - туристична страховка онлайн.