< Повернутися до списку

АХА визнана страховим брендом №1 у світі дев'ятий рік поспіль

АХА визнана страховим брендом №1 у світі дев'ятий рік поспіль

27.09.2017

1996

Міжнародна компанія Interbrand опублікувала свій щорічний рейтинг «Кращі глобальні бренди - 2017». Бренд АХА зайняв 42 позицію серед ТОП-100 світових брендів, а також був визнаний страховим брендом №1 у світі дев'ятий рік поспіль. Страхова компанія Allianz зайняла 49-е місце.

Консалтингова компанія Interbrand, один зі світових лідерів у галузі брендингу, щорічно з 1988 р представляє свій звіт про кращі глобальні бренди. Методологія компанії передбачає аналіз трьох груп показників: фінансові прогнози, роль бренду у виборі клієнта і сила бренду, які в підсумку впливають на вартість бренду.

В цілому за сукупною вартістю бренди фінансового сектора перебувають на третьому місці. Перше місце займає технологічна галузь (15 брендів - Apple, Google, Microsoft та ін.), Друге - автомобільна (16 брендів - Toyota, Mercedes-Benz, BMW та ін.). Всього в фінансовому секторі присутні 12 брендів, перші позиції серед яких займають American Expess, J.P.Morgan та AXA.

У рейтингу 2017 року бренд АХА зайняв 42 місце, тим самим покращивши результат попереднього року на 4 позиції (46 місце в 2016р.). Приріст вартості бренду склав 5% в порівнянні з 2016 р, і на поточний момент становить близько $11 млрд.

Allianz зайняв 49 місце. Приріст вартості бренду склав 6% в порівнянні з 2016 р, і на поточний момент становить близько $10 млрд.

Рейтинг

Аналітики Interbrand відзначають, що сильні бренди істотно впливають на зростання бізнесу, оскільки важливі для прийняття рішення клієнтами і впливають на їх лояльність. З іншого боку, бренди допомагають залучати, мотивувати і утримувати персонал. Слоган звіту в поточному році «Зростай. Змінюйся. Зростай» відображає вимоги сучасного, миттєво мінливого світу.

«Хочу подякувати 107 мільйонам наших клієнтів за довіру, а також сказати спасибі нашим співробітникам і партнерам, які щодня роблять свій внесок в загальний результат, - каже Amélie Oudéa-Castera, Маркетинг і Діджитал директор групи АХА. - Ми перебуваємо в процесі глибокої трансформації нашої бізнес-моделі, щоб створити велику цінність для наших клієнтів і стати справжніми партнерами на все життя ».

Консультанти очікують від групи АХА подальшого розвитку на основі її сильних сторін, а також і того, що група почне новий виток трансформації всієї індустрії страхування. Фокус на клієнта, посилений новою стратегією групи АХА, може стати відправною точкою для наступної хвилі розвитку.

- «Відмітна ознака компаній, що знаходяться в ТОП-10 кращих брендів в цьому році, - це виняткове розуміння того, що клієнт завжди на першому місці, - коментує ренкінг Нонна Руда, директор департаменту маркетингу і комунікацій «АХА Страхування» - У новій стратегії ми також робимо акцент на розумінні наших клієнтів, передбаченні їх побажань і прагненні зробити їх життя кращим».

Джерело: Фориншурер

Поділитися:

Компанії з новини

Страхова компанія «Саламандра-Україна» ввійшли в ТОП-5 за швидкістю виплат по ОСЦПВ

Страхова компанія «Саламандра-Україна» ввійшли в ТОП-5 за швидкістю виплат по ОСЦПВ

Страховій групі «ТАС» виповнюється 19 років, компанія проводить Акцію-вікторину «19 за 19»

Страховій групі «ТАС» виповнюється 19 років, компанія проводить Акцію-вікторину «19 за 19»

Найпопулярніші статті

Страховка для поїздки в Китай

Страховка для поїздки в Китай

Туристична страховка в Таїланд

Туристична страховка в Таїланд

Чим відрізняється Автоцивілка від Зеленої карти

Чим відрізняється Автоцивілка від Зеленої карти

Як збільшити ліміт страхового відшкодування на авто

Як збільшити ліміт страхового відшкодування на авто

Як максимально себе застрахувати під час поїздки за кордон

Як максимально себе застрахувати під час поїздки за кордон

Від чого залежить вартість ОСЦПВ

Від чого залежить вартість ОСЦПВ

На який мінімальний і максимальний термін можна застрахувати авто за Зеленою картою

На який мінімальний і максимальний термін можна застрахувати авто за Зеленою картою

Продовження поліса ОСЦПВ

Продовження поліса ОСЦПВ

Як купити туристичну страховку в аеропорту

Як купити туристичну страховку в аеропорту

Які країни входять у систему Зелена карта

Які країни входять у систему Зелена карта

Що покриває й не покриває туристичне страхування

Що покриває й не покриває туристичне страхування

Як повернути, розірвати поліс ОСЦПВ

Як повернути, розірвати поліс ОСЦПВ

Що робити в разі ДТП за кордоном

Що робити в разі ДТП за кордоном

«ARX» - нове ім'я лідера

«ARX» - нове ім'я лідера

Незвичайні страхові випадки українців на відпочинку

Незвичайні страхові випадки українців на відпочинку

Франшиза в ОСЦПВ і на що вона впливає

Франшиза в ОСЦПВ і на що вона впливає

Купили поліс Зеленої карти, а поїздка зірвалася. Чи можна повернути гроші?

Купили поліс Зеленої карти, а поїздка зірвалася. Чи можна повернути гроші?

Чи можна купити туристичний поліс, перебуваючи за кордоном

Чи можна купити туристичний поліс, перебуваючи за кордоном

У чому різниця між дешевими й дорогими страховками по Автоцивілці

У чому різниця між дешевими й дорогими страховками по Автоцивілці

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

Що робити туристу під час страхового випадку

Що робити туристу під час страхового випадку

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

Чи можна виїхати за кордон на машині без страховки

Чи можна виїхати за кордон на машині без страховки

Для кого й навіщо потрібне туристичне страхування

Для кого й навіщо потрібне туристичне страхування

Купівля Автоцивілки в інтернеті

Купівля Автоцивілки в інтернеті