01.06.2017
2566
У світі існує безліч непояснених речей, ще не ставших через безглузду випадковість предметом жорстоких наукових дискусій. Наприклад, як досвідчений водій, який успішно склав іспити понад місяць тому, може не помітити припарковане ззаду авто. І чому парктроник в цей час слабовільно пищав, замість того щоб сміливо попередити господаря про небезпеку, що насувається.
Навіть для водіїв з серйозним стажем настали нелегкі часи. Практично повна відсутність контролю з боку поліції над дотриманням правил дорожнього руху перетворило вулиці в зони підвищеної небезпеки. Через подвійні осьові сміливо перескакують вже не тільки бабусі з візками та інший гужовий транспорт, але і всі машини, яким потрібно «не туди». І варто хоч трохи розслабитися, як попереду їхавше авто тут же б'є по гальмах.
В таких умовах вже потрібні не просто страхові поліси, а, як казав професор Преображенський, «остаточний папірець. Фактична. Справжня! Броня!!!»
Формально майже у кожного водія є страховка автоцивільної відповідальності. Завдяки чому в разі його провини при ДТП страхова оплатить збиток постраждалій стороні. Але проблема у тому, що багато полісів купувалися з величезними знижками, що не змогло не позначитися на їх якості. Не рідкість, коли поліс недійсний або просто липовий. Не кажучи вже про величезну кількість страхових компаній, які не бажають виконувати взяті на себе зобов'язання, а тому відверто затягують з виплатами або знаходять вагомі підстави від них відмовитися. Здавалося б, а при чому тут власник поліса? Які можуть бути до нього претензії? Нехай постраждала сторона бореться за свої права зі страховиком. Але в реальності - при відмові компанії виконувати взяті на себе зобов'язання, з різних причин, - потерпілі в ДТП можуть зажадати відшкодувати втрати з винуватця через суд.
Власник поліса автоцивілки з прямим врегулюванням збитків отримає виплату там, де його купував, тобто у своїй страховій компанії
Треба сказати, що звична автоцивілка теж не досконала. Процедура відшкодування занадто складна і затягнута. Постраждала сторона в ДТП на багато місяців стає заручником страхової компанії винуватця. Чи можна спростити весь цей процес і заодно знизити ризики можливих відмов у виплаті?
Найбільші гравці на ринку автострахування знайшли відповідь на це питання, пропонуючи клієнтам автоцивілку з прямим врегулюванням збитків. Її єдиний недолік - ціна, яка може бути вдвічі дорожче звичайного поліса. Хоча і тут є свої винятки. В іншому - незаперечні переваги. Ось 5 факторів, завдяки яким поліс з прямим врегулюванням істотно спрощує життя автовласникам.
Головна перевага автоцивілки з прямим врегулюванням збитків полягає у тому, що не потрібно звертатися у страхову винуватця для отримання компенсації. Уявімо, що власник полісу потрапив в ДТП не з власної вини. У цьому випадку йому довелося б брати у винуватця контакти його страхової та вже з нею вирішувати проблеми виплат. І якщо компанія неплатоспроможна або зазнає серйозних труднощів, то вона зробить все можливе, щоб клієнт залишився без компенсації.
У разі автоцивілки з прямим врегулюванням збитків не потрібно звертатися до чужої компанії. Власник поліса отримає виплату там, де його купував, тобто у своїй страховій. А вона вже потім буде домагатися виплат від компанії винуватця.
Хто продає поліси автоцивілки з прямим врегулюванням збитків
Купуючи автоцивілку з прямим врегулюванням збитків у надійній страховій компанії, можна не хвилюватися, що в разі ДТП, не зі своєї вини, компенсація буде виплачена. Тоді як звичайний поліс такої гарантії не дає. Адже невідомо, яка страхова і який поліс виявиться у винуватця аварії.
Зазвичай на отримання компенсації по автоцивілці проходить близько півроку. Перш ніж страхова почне виплати, необхідно передати їй всі документи, включаючи рішення суду, в якому буде вказано, хто винен у зіткненні. Суд може відбутися через 2-3 місяці після аварії, хоча саме засідання триває не більше хвилини. Далі за законом у страхової є 90 днів на проведення виплати. І багато страховиків користуються цією можливістю, тим більше що мова йде про компенсацію чужому клієнту. І весь цей час потерпілий не зможе відремонтувати авто, щоб потім у страховиків не було спокуси звинуватити його в шахрайстві.
Деякі страховики готові запропонувати технічний асистанс (евакуація авто, доставка палива) та консьєрж-сервіс (бронювання готелів, ресторанів і т. д.)
У разі поліса з прямим врегулюванням виплати проводяться набагато швидше. Тут теж доведеться чекати рішення суду, але після нього компенсація буде перерахована в лічені тижні, а не місяці. Все-таки компанія виплачує кошти своєму клієнтові, втрачати якого не в її інтересах.
Можливо, вже незабаром пряме врегулювання збитків по автоцивілці стане обов'язковим для всіх страховиків. В цьому випадку багаторазово збільшиться конкуренція між компаніями, оскільки для кожного клієнта питання вартості полісу стане другорядним. Набагато важливіше надійність страхової і якість обслуговування.
Деякі компанії стимулюють покупку автоцивілки з прямим врегулюванням, пропонуючи вельми корисні опції. Наприклад, покривають без довідок збиток на суму до 50 тис. грн. Винуватець ДТП теж може розраховувати на компенсацію в межах 100 тис. грн, тоді як звичайна автоцивілка виплат на його користь не передбачає. Деякі страховики готові запропонувати технічний асистанс (евакуація авто, доставка палива) та консьєрж-сервіс (бронювання готелів, ресторанів і т. д.).
Джерело: Особистий рахунок