06.07.2018
1274
Підписуйтесь на наш Telegram канал і отримуйте найсвіжіші та найцікавіші новини першими
Моторне (транспортне) страхове бюро України оприлюднило статистику продажів вітчизняними страховими компаніями електронних полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласників за період з 7 лютого до 11 червня поточного року.
Згідно з наведеними даними, протягом вказаного періоду в цілому страховиками було продано 15 652 поліси, з яких Страховою групою «ТАС» - 2521. При цьому частка СГ «ТАС» в обсязі продажів е-полісів склала 11%, а сама компанія посіла друге місце на ринку за кількістю проданих електронних полісів.
Нагадаємо, українські водії отримали можливість оформляти електронні поліси обов‘язкової «автоцивілки» з 7 лютого 2018 року. За даними МТСБУ, з усіх членів бюро наразі технічні можливості укладати відповідні договори має 41 страхова компанія, при цьому лише 29 з них хоча б раз оформляли е-поліс.
Страхова група «ТАС» з самого запуску проекту е-полісу взяла активну участь в його просуванні та популяризації у споживачів. Зокрема, усвідомлюючи, що при заповненні даних для поліса клієнт не має «права на помилку», яка може стати підставою для відмови у виплаті в разі страхової події, та беручи до уваги побоювання клієнтів, обумовлені новизною проекту, Страхова група «ТАС» в лютому пішла на безпрецедентний крок. Для забезпечення всебічної підтримки клієнтів компанія надавала всім бажаючим можливість скористатися при оформленні полісу допомогою кваліфікованих спеціалістів. Для цього достатньо просто залишити заявку на сайті СГ «ТАС» або звернутися до будь-якого офісу компанії. Окрім інформаційної підтримки – надання роз‘яснень щодо правильності заповнення даних для полісу, фахівці Страхової групи «ТАС» за бажанням клієнта можуть самостійно оформити електронний поліс за страхувальника: створити заявку на е-поліс в базі МТСБУ, провести оплату страхового платежу – і клієнт в той же момент отримає на свою електронну пошту поліс! Більше того, за бажанням всі страхувальники, які скористалися допомогою співробітників СГ «ТАС» при оформленні е-полісу, отримують на руки й паперову версію документу.
Таким чином, компанія унеможливлює вірогідність припущення клієнтом помилки при оформленні е-полісу, що є запорукою його дійсності та, відповідно, отримання страхового відшкодування в разі настання страхового випадку.
Джерело: Прес-центр СГ "ТАС"