13.08.2018
1398
Підписуйтесь на наш Telegram канал і отримуйте найсвіжіші та найцікавіші новини першими
Нагадаємо, з метою підвищення якості обслуговування клієнтів, а також оперативного реагування на їх потреби в страховому захисті та відповідної оптимізації продуктової лінійки в СГ «ТАС» систематично проводяться опитування страхувальників. В процесі опитування клієнтам, в першу чергу, пропонується оцінити рівень сервісу в компанії – як на етапі укладення договору й його супроводу страховиком, так і на етапі врегулювання страхового випадку.
Отже, як з’ясувалося в ході проведеного дослідження, понад 95% клієнтів Страхової групи «ТАС» повністю задоволені наданими компанією послугами й готові поставити їй найвищі бали за якість обслуговування, а також рекомендувати друзям та знайомим. При цьому безперечними перевагами компанії, на думку 92% страхувальників, є компетентність персоналу, оперативність та якість врегулювання збитків та різноманітність продуктової лінійки.
Загалом, як показав аналіз результатів опитування, при виборі страховика пріоритетними факторами для клієнта є репутація компанії, її надійність та стабільність, рівень сервісу, а також персональний контакт з її фахівцями – таку відповідь дали 89% опитаних. Водночас ціна страховки, тобто розмір страхового платежу, є визначаючим фактором лише для 11% респондентів.
Абсолютна більшість опитаних клієнтів СГ «ТАС» – 71% – наголосили, що налаштовані на тривалу співпрацю зі своїм страховиком та навіть не розглядають питання його зміни. Тому для них вкрай важливо заздалегідь отримувати повідомлення про закінчення терміну дії поліса, аби мати час для оформлення договору на наступний рік саме в своїй страховій компанії й таким чином унеможливити ситуацію, коли доведеться покупати договір у «першого зустрічного» страховика – просто для того щоб він був.
При цьому 83% респондентів заявили, що, окрім обов’язкової «автоцивілки», готові купувати й інші страхові продукти СГ «ТАС», зокрема, з сегменту автострахування – задля забезпечення максимального захисту на дорозі. Водночас отримувати на регулярній основі інформацію про новинки компанії та її акційні пропозиції виявили бажання 85% респондентів.
Залишається додати, що в опитуванні взяли участь понад 100 тисяч клієнтів СГ «ТАС» з усіх регіонів України.
Джерело: Прес-центр СГ "ТАС"