< Повернутися до списку

Вартість страховки від кібератак зростає

Вартість страховки від кібератак зростає

18.01.2016

1708

Зростання кількості хакерських атак на американські компанії за останні два роки змусив страховиків підвищувати вартість страховок, залишаючи компанії, які відносяться до груп ризику, в пошуках захисту.

Крім стрибка цін, страхові компанії підвищили суми франшиз і в деяких випадках обмежили суму виплат по страховому випадку до $ 100 млн, тим самим залишивши багатьох без надії зберегти свої активи в разі хакерських атак, збиток від яких може бути вдвічі більше цієї суми. «Деякі компанії просто не можуть знайти гроші на покупку страховки, яка їм потрібна», - говорить Том Ріган, Marsh & McLennan Co's. Вартість страховки, яка допомагає покрити витрати на судові розгляди, кредитний моніторинг, витрати на адвокатів і розрахунки втрат, сильно різниться і залежить від рівня захищеності компанії. Але в цілому, вона швидко росте.

Рітейлери і страховики життя виявилися в особливо складних умовах після недавніх атак на такі компанії, як Home Depot Inc, Target Corp, Anthem Inc і Premera Blue Cross. У компаній з медичного страхування, які постраждали від хакерських атак, вартість страховок зросла втричі, кажуть у компанії Beazley Plc's. В середньому, розцінки для рітейлерів зросли на 32% у першій половині цього року, після відносно спокійного 2014 року, за даними компанії Marsh.

Рітейлери і страхові компанії тепер повинні звикати до більш високими цінами на франшизи. Навіть найбільші гравці на ринку страхування від кібератак НЕ виписуватимуть страховий поліс на суму більше $ 100 млн для замовників, які піддаються великому ризику. У 2013 році великий американський ритейлер Target піддався хакерській атаці і заявив, що збиток склав $ 264 млн. З урахуванням максимальної суми поліса, таким компаніям доведеться покривати збитки зі своєї кишені.

Другий за величиною страховик життя в США, компанія Anthem зіткнулася з труднощами при продовженні страховки після хакерських атак, які сталися раніше цього року - тоді дані 79 млн людей опинилися в руках зловмисників. Компанії вдалося домовитися про покриття на $ 100 млн, але тільки після того, як вона погодилася платити $ 25 млн у разі будь-якої майбутньої атаки. Представники Anthem не розповісти Reuters, наскільки зросла сума франшизи, але, швидше за все, вона була набагато менше.

Що це дає страховикам?

Зростання кібератак має і позитивні, і негативні сторони для страхових компаній. Звичайно, їм доводиться платити більше грошей за страховкою, але, при цьому, все більше компаній купують поліси. Якщо є попит, значить, ціни виростуть. З огляду на це, ринок кіберстрахованія в наступні п'ять років потроїться і складе $ 7 500 000 000 за даними консалтингової компанії PwC.

Але страховики усвідомлюють, що беруть на себе ризики, які складно передбачити. «Ми відмовляємо деяким клієнтам», - говорить Трейсі Грелла з великої страхової компанії American International Group Inc. AIG пропонує поліси, які покривають до $ 75 млн за кібератаку, але тільки для найбільших світових банків, які найбільше стурбовані безпекою і зменшенням ризику злому. Ще один страховик, Ace Group, почав пропонувати страховку в $ 100 млн, але тільки після того, як перевірить захист потенційних клієнтів. У компанії Berkshire Hathaway, яка належить Уоррену Баффету, також заявили, що будуть дуже вибірково підходити до вибору клієнтів.

Рітейлерам доведеться нелегко

Рітейлерам, які шукають страховки від кібератак, доводиться вислуховувати поради те саме тим, що дають власникам квартир - поставити нові замки на двері та вікна. Страховики промотують нові технології, які дозволяють захистити карткові платежі - токени і шифрування. «Рітейлери, які їх не використовують, навряд чи зможуть отримати страховку», - говорить Бен Бісон з Lockton Companies. До того ж, обмеження за страховками можуть призвести до зростання кількості судових розглядів. «Обмеження і правила, які ми бачимо в процесі андеррайтингу (визначення вартості) зараз, через 2-3 роки стануть предметом для судових розглядів», - впевнена Лінда Беннет, партнер Lowenstein Sandler.

Українським компаніям теж варто задуматися про страховки. Нагадаємо, що наша країна входить в групу ризику.

За матеріалами: igate.com.ua

 

Поділитися:

Компанії з новини

Агентам страхових компаній хочуть заборонити торгувати BITCOIN

Агентам страхових компаній хочуть заборонити торгувати BITCOIN

Рейтинг страхових компаній 2015 за версією Forbes

Рейтинг страхових компаній 2015 за версією Forbes

Найпопулярніші статті

Страховка для поїздки в Китай

Страховка для поїздки в Китай

Туристична страховка в Таїланд

Туристична страховка в Таїланд

Чим відрізняється Автоцивілка від Зеленої карти

Чим відрізняється Автоцивілка від Зеленої карти

Як збільшити ліміт страхового відшкодування на авто

Як збільшити ліміт страхового відшкодування на авто

Як максимально себе застрахувати під час поїздки за кордон

Як максимально себе застрахувати під час поїздки за кордон

Від чого залежить вартість ОСЦПВ

Від чого залежить вартість ОСЦПВ

На який мінімальний і максимальний термін можна застрахувати авто за Зеленою картою

На який мінімальний і максимальний термін можна застрахувати авто за Зеленою картою

Продовження поліса ОСЦПВ

Продовження поліса ОСЦПВ

Як купити туристичну страховку в аеропорту

Як купити туристичну страховку в аеропорту

Які країни входять у систему Зелена карта

Які країни входять у систему Зелена карта

Що покриває й не покриває туристичне страхування

Що покриває й не покриває туристичне страхування

Як повернути, розірвати поліс ОСЦПВ

Як повернути, розірвати поліс ОСЦПВ

Що робити в разі ДТП за кордоном

Що робити в разі ДТП за кордоном

«ARX» - нове ім'я лідера

«ARX» - нове ім'я лідера

Незвичайні страхові випадки українців на відпочинку

Незвичайні страхові випадки українців на відпочинку

Франшиза в ОСЦПВ і на що вона впливає

Франшиза в ОСЦПВ і на що вона впливає

Купили поліс Зеленої карти, а поїздка зірвалася. Чи можна повернути гроші?

Купили поліс Зеленої карти, а поїздка зірвалася. Чи можна повернути гроші?

Чи можна купити туристичний поліс, перебуваючи за кордоном

Чи можна купити туристичний поліс, перебуваючи за кордоном

У чому різниця між дешевими й дорогими страховками по Автоцивілці

У чому різниця між дешевими й дорогими страховками по Автоцивілці

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

Що робити туристу під час страхового випадку

Що робити туристу під час страхового випадку

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

Чи можна виїхати за кордон на машині без страховки

Чи можна виїхати за кордон на машині без страховки

Для кого й навіщо потрібне туристичне страхування

Для кого й навіщо потрібне туристичне страхування

Купівля Автоцивілки в інтернеті

Купівля Автоцивілки в інтернеті