24.07.2018
1449
Підписуйтесь на наш Telegram канал і отримуйте найсвіжіші та найцікавіші новини першими
Відпускний сезон в розпалі, і українські туристи масово вирушають на літні подорожі. У «КОРІС Україна» відзначають, що в порівнянні з весняним періодом кількість звернень за медичною допомогою з-за кордону зросла практично в 3 рази.
На сьогоднішній день було прийнято 905 звернень за медичною допомогою з-за кордону. Традиційно, лідерами звернень є країни масового туризму - Болгарія - 245, Туреччина - 205, Єгипет - 68.
«Основна проблема масового туризму в тому, що страховки йдуть в пакеті з туром і часто туристи навіть не знають, в якій страховій компанії вони застраховані, - повідомляє Марина Павліенко, менеджер по виїжджаючим за кордон «КОРІС Україна». - Тому дуже важливо спочатку ознайомиться з полісом і правилами страхування».
Друга проблема, за словами фахівця - це те, що багато туристів діють самостійно, а аж ніяк не за процедурою, прописаною в полісі. В результаті асистуюча компанія отримує повідомлення про страховий випадок вже від клініки або лікаря, які можуть не бути партнерами асистансу. У таких випадках компанія не може бути впевнена в тому, що застрахованим надана необхідна, кваліфікована допомога.
Третя проблема полягає в тому, що вартість лікування при прямому зверненні до лікаря часто істотно перевищує стандартну. Так, в Туреччині витрати на лікування при самостійному зверненні пацієнта можуть бути вище в 1,5 рази, а в Болгарії через призначень надмірного переліку обстежень вартість часто може збільшуватися у 2 рази і більше.
Виїжджаючи за кордон, важливо знати в яких випадках страховка діє, а в яких ні. Наприклад, сонячні опіки або алергічні дерматити у багатьох страхових компаніях не є страховими випадками. Але навіть в таких ситуаціях, коли страхова компанія не бере на себе витрати з надання медичної допомоги, асистанс може допомогти з організацією та підбором лікаря або клініки.
Джерело: Форіншурер