05.09.2018
1236
Підписуйтесь на наш Telegram канал і отримуйте найсвіжіші та найцікавіші новини першими
Згідно досліджень страховиків, лише 9% втраченого в поїздці багажу втрачається з вини авіакомпаній, набагато частіше багаж видають пасажирам пошкодженим.
Майже кожен десятий мандрівник (11%), на чию долю випадають проблеми під час поїздки, стикається з затримкою багажу. Набагато частіше валізи і сумки в подорож ламають або рвуть під час перевезення або транспортування, тому на ризики, пов'язані з пошкодженням, довелося близько 90% страхових випадків по багажу.
Пошкодження багажу, кваліфіковані як його загибель, стали причиною виплат у 46% випадків, а його втрата перевізником - лише у 9%, підрахували аналітики.
Такий захист продається з авіаквитками на сайтах популярних онлайн агентств і авіакомпаній, дозволяючи отримати гроші за зіпсований, втрачений і навіть за загублений багаж, за його затримку на видачі при пересадці, а також, якщо мандрівник скасував поїздку або занадто довго чекав рейс в аеропорту, і в разі інших ризиків, з якими кожен з нас іноді стикається в поїздці.
57% всіх втрачаючих багаж пасажирів - жінки, вони частіше стикаються з подібними проблемами. За умовами страхового захисту, страховик оплачує ремонт багажу або виплачує кошти на покупку нової валізи, відшкодовуючи збитки з розрахунку ваги багажу або реальної вартості речей. У разі затримки видачі валізи пасажир отримує страхову компенсацію з розрахунку ваги затриманого багажу.
Страховики, як правило, включають в страхування багажу найактуальніші ризики, які можуть статися під час подорожі. Це не тільки загибель або пошкодження, а й затримка багажу при пересадці. А для більшої зручності застрахованих пасажирів зазвичай полісом передбачається різноманітність підходів до врегулювання страхового випадку.
Джерело: Форіншурер