Затримки із виплатами страхового відшкодування часто відбуваються через необхідність проведення додаткових перевірок документів клієнта. Служба безпеки страхової компанії перевіряє папери, аби уникнути страхового шахрайства.
«Досвідчений співробітник відділу врегулювання страхової компанії знає більше 15 критеріїв, за якими можна визначити шахрайські дії. У випадку, коли таки підозри виникають, навіть якщо всі документи оформлені правильно, відділ врегулювання передає справу до служба безпеки страхової компанії. Тут вже і починаються серйозні перевірки та строки виплат можуть бути збільшені. Але часто самі клієнти допускають помилки, які змушують СБ додатково перевіряти документи, - говорить керівник СК «Омега» Павло Карагаєв.
В разі ДТП Карагаєв радить дотримуватись таких порад.
- Обов’язково сфотографуйте місце ДТП. На фото повинні бути всі авто, що потрапили в ДТП, всі перешкоди, наявність яких треба врахувати, об’єкти дорожньої інфраструктури, дорожні знаки тощо. З ваших фото повинно бути зрозуміло, хто в який бік їхав, чи гальмував тощо.
- Часто клієнти роблять фото тільки свого автомобіля або тільки пошкоджень на ньому. Таких фото недостатньо і справи направляються на додаткову перевірку до СБ. Багато підозр викликають заяви «розрядився телефон, тому фотографій немає», або фото розбитої машини, зроблені в гаражі за тиждень після ДТП. Як правило, це - перші ознаки шахрайства. Якщо ви не шахрай – робіть максимум фото. Ми не очікуємо геніальних художніх творів – достатньо кількох фотографій, з яких можна зрозуміти картину ДТП.
- Фотографуйте документи, які складає поліція під час оформлення ДТП. Департамент патрульної поліції вже дозволив це робити. Сфотографуйте схему ДТП, пояснення, страхові поліси учасників. Чим більше інформації отримає страхова компанія – тим менше сумнівів у достовірності обставин ДТП та підстав для проведення спеціальних перевірок. Це означає, що страхова компанія швидко почне оформлювати документи для страхової виплати.
- Повідомляйте про ДТП вчасно. Кожен третій клієнт порушує терміни звернення до СК щодо ДТП і потім це призводить до складнощів із виплатами. Запам’ятайте: повідомити про ДТП необхідно з місця інциденту та виконувати інструкції оператора. Враховуючи обставини ДТП до вас може бути направлений аварійний комісар. Потім протягом 3 днів треба подати письмову заяву про факт ДТП. У разі, якщо клієнт не повідомив про ДТП своєчасно, у страхової компанії може виникнути підозра, що за кермом він був нетверезим.
Джерело: Прес-центр СК "Омега"
Компанії з новини