< Повернутися до списку

Пряме врегулювання по Автоцивілці стане обов'язковим для всіх страховиків

Пряме врегулювання по Автоцивілці стане обов'язковим для всіх страховиків

Ефективність прямого врегулювання безпосередньо залежить від того, чи готові страховики йти назустріч клієнтам і надавати їм нові можливості.

Перші місяці впровадження прямого врегулювання в Україні показали перевагу системи і підтвердили необхідність поширення такого порядку врегулювання на всі без винятку страхові компанії.

Тому на найближчі Загальні збори асоційованих членів МТСБУ, яке пройде 12 квітня у Києві, буде винесено питання про включення до Статуту Бюро норми про обов'язковість прямого врегулювання для всіх страховиків, що працюють на ринку Автоцивілки.

— «Більше тисячі клієнтів змогли оцінити переваги прямого врегулювання і якість сервісу, що надається страховиком, з яким сам клієнт уклав договір Автоцивілки», — заявив генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко. — «Система може працювати більш ефективно тоді, коли всі компанії приєднаються до процедури прямого врегулювання, коли кожен водій матиме можливість врегулювати страховий випадок в тій СК, якій він довіряє, і всі страховики будуть конкурувати за рахунок якості врегулювання».

Порядок прямого врегулювання стає більш ліберальним. Зокрема, Рада по прямому врегулювання прийняла зміни до Положення про пряме врегулювання, ввівши функцію арбітра в суперечках між страховиками.

Так, кожен із страховиків призначається виконуючим обов'язки арбітра в суперечках, що виникають між страховиками терміном на один місяць. Черговість арбітражу визначена шляхом жеребкування.

У разі неможливості врегулювання спору в рамках арбітражу, за страховиками зберігається можливість звернення до суду.

Також змінені умови порядку проведення експертизи для оцінки розміру збитку, завдані в результаті ДТП. Так, оцінку може здійснювати як незалежний оцінювач, так і аварійний комісар самого страховика.

Про проведення оцінки страховик-урегуліровщик завчасно повідомляє страховика, який відповідає за відшкодування збитків. Якщо такий страховик не направив свого фахівця до участі в огляді пошкодженого в ДТП авто, огляд проводиться в його відсутність.

Як повідомляв Форіншурер, в тестовому режимі пряме врегулювання по Автоцивілці стартувало з грудня 2016 року, і почало працювати в добровільному режимі. Обов'язковим механізм стане вже після прийняття законодавчих змін, передбачених законопроектами №3551 і №3670, які знаходяться на розгляді у Верховній Раді.

Антимонопольний комітет дав дозвіл на узгоджені дії у вигляді укладення МТСБУ і страховиками-членами Бюро угоди про пряме врегулювання збитків 27 жовтня, обмеживши його дію двома роками.

Це рішення АМКУ прийнято після проведення ретельного дослідження впливу узгоджених дій на ринку послуг по Автоцивілці відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції та з урахуванням інформації про позитивний ефект від впровадження системи добровільного прямого врегулювання.

Як відбувається врегулювання страхового випадку в рамках угоди?

  1. Потерпілий в ДТП звертається до свого страховика або страховика винуватця. Страхова компанія врегулює страховий випадок і здійснює відшкодування клієнтові.
  2. Один раз в місяць формується реєстр зустрічних вимог між страховиками, які вчинили відшкодування до страховиків винуватців. Компенсація витрат між страховиками відбуватиметься через розрахунково-клірингову систему в МТСБУ. Засоби страховиків зараховуються на спеціальні рахунки в УкрСиббанку, який був обраний в ролі уповноваженого банку.

Сьогодні в проекті прямого врегулювання бере участь 18 страховиків: АХА Страхування, Арсенал Страхування, АСКО-Донбас Північний, PZU Україна, ВУСО, АСКА, Оранта, ПРОСТО-страхування, УНІКА, Провідна, ІНГО Україна, Універсальна, Міжнародна СК, Країна, КРЕДО, Колоннейд Україна, Європейський страховий альянс і Брокбізнес.

МТСБУ сподівалося, що з часом всі страховики, що працюють на ринку Автоцивілки, приєднаються до Угоди і кожен потерпілий в ДТП отримає можливість скористатися механізмом прямого врегулювання, але так не сталося. Тому про "обов'язковість" цього механізму буде говоритися і голосуватися на Загальних зборах в квітні.

Джерело: Фориншурер

Поділитися:

Компанії з новини

Прогноз розвитку глобального ринку страхування на 2017-2018 роки: 5 ключових тенденцій в світі

Прогноз розвитку глобального ринку страхування на 2017-2018 роки: 5 ключових тенденцій в світі

На які страхові компанії найбільше скаржилися у січні 2017 року

На які страхові компанії найбільше скаржилися у січні 2017 року

Найпопулярніші статті

Страховка для поїздки в Китай

Страховка для поїздки в Китай

Туристична страховка в Таїланд

Туристична страховка в Таїланд

Чим відрізняється Автоцивілка від Зеленої карти

Чим відрізняється Автоцивілка від Зеленої карти

Як збільшити ліміт страхового відшкодування на авто

Як збільшити ліміт страхового відшкодування на авто

Як максимально себе застрахувати під час поїздки за кордон

Як максимально себе застрахувати під час поїздки за кордон

Від чого залежить вартість ОСЦПВ

Від чого залежить вартість ОСЦПВ

На який мінімальний і максимальний термін можна застрахувати авто за Зеленою картою

На який мінімальний і максимальний термін можна застрахувати авто за Зеленою картою

Продовження поліса ОСЦПВ

Продовження поліса ОСЦПВ

Як купити туристичну страховку в аеропорту

Як купити туристичну страховку в аеропорту

Які країни входять у систему Зелена карта

Які країни входять у систему Зелена карта

Що покриває й не покриває туристичне страхування

Що покриває й не покриває туристичне страхування

Як повернути, розірвати поліс ОСЦПВ

Як повернути, розірвати поліс ОСЦПВ

Що робити в разі ДТП за кордоном

Що робити в разі ДТП за кордоном

«ARX» - нове ім'я лідера

«ARX» - нове ім'я лідера

Незвичайні страхові випадки українців на відпочинку

Незвичайні страхові випадки українців на відпочинку

Франшиза в ОСЦПВ і на що вона впливає

Франшиза в ОСЦПВ і на що вона впливає

Купили поліс Зеленої карти, а поїздка зірвалася. Чи можна повернути гроші?

Купили поліс Зеленої карти, а поїздка зірвалася. Чи можна повернути гроші?

Чи можна купити туристичний поліс, перебуваючи за кордоном

Чи можна купити туристичний поліс, перебуваючи за кордоном

У чому різниця між дешевими й дорогими страховками по Автоцивілці

У чому різниця між дешевими й дорогими страховками по Автоцивілці

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

Що робити туристу під час страхового випадку

Що робити туристу під час страхового випадку

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

Чи можна виїхати за кордон на машині без страховки

Чи можна виїхати за кордон на машині без страховки

Для кого й навіщо потрібне туристичне страхування

Для кого й навіщо потрібне туристичне страхування

Купівля Автоцивілки в інтернеті

Купівля Автоцивілки в інтернеті