14.03.2017
2129
Нацкомфінпослуг оновила інформацію про роботу зі зверненнями на дії страхових компаній України за серпень 2016 - січень 2017 року.
За період з 01.08.2016 по 31.01.2017 року надійшло 2 351 звернення від фізичних та юридичних осіб з питань страхової діяльності, що на 343 звернення більше (+ 17%), ніж в минулому році.
Загальний обсяг виплат страхового відшкодування страховими компаніями за результатами розгляду Нацкомфінпослуг звернень за вказаний період, склав 55,34 млн. грн.
Показник |
Всього |
Сер |
Вер |
Жов |
Лис |
Гру |
Січ |
Скарги |
2351 |
378 |
338 |
372 |
463 |
458 |
342 |
Скарги по суті |
1889 |
243 |
281 |
297 |
370 |
389 |
309 |
Акти |
216 |
29 |
36 |
12 |
41 |
54 |
44 |
Розпорядження |
159 |
23 |
46 |
19 |
19 |
21 |
31 |
Виплати до акту, млн. грн. |
31,20 |
6,70 |
3,65 |
3,90 |
5,80 |
7,20 |
3,95 |
Виплати після акту, млн. грн. |
24,14 |
5,40 |
6,50 |
3,49 |
4,12 |
4,43 |
0,20 |
Виплати за все, млн. грн. |
55,34 |
12,10 |
10,15 |
7,39 |
9,92 |
11,63 |
4,15 |
Лідерами по надісланим скаргам стали 8 страховиків, серед яких: "Європейський страховий союз" (188 скарг, довиплачено 2,73 млн грн), СТ "Іллічівське" (179 скарг, довиплачено 0,23 млн грн), СО "Домінанта" (157 скарг, довиплачено 18,69 млн грн), "Українська транспортна страхова компанія" (141 скарга, довиплачено 2,51 млн грн), НАСК "Оранта" (117 скарг, довиплачено 1,14 млн грн), "УОСК" (98 скарг, довиплачено 5,1 млн грн), "Провідна" (97 скарг, довиплачено 1,58 млн грн), "Київський страховий дім" (69 скарг, довиплачено 0,65 млн грн).
Всього на 8 зазначених страховиків за 6 останніх місяців надійшло 1046 скарг (44,5% всіх скарг на українських страховиків). Обсяг довиплат відшкодувань за результатами розгляду Регулятором звернень склав 32,63 млн грн.
. |
Страховик |
Всього |
Сер |
Вер |
Жов |
Лис |
Гру |
Січ |
1 |
Європейський страховий союз |
188 |
7 |
22 |
27 |
39 |
50 |
43 |
2 |
Іллічівське |
179 |
4 |
20 |
29 |
54 |
48 |
24 |
3 |
Домінанта |
157 |
38 |
26 |
16 |
31 |
22 |
24 |
4 |
УТСК |
141 |
23 |
23 |
18 |
23 |
24 |
30 |
5 |
НАСК «Оранта» |
117 |
28 |
18 |
15 |
18 |
27 |
11 |
6 |
УОСК* |
98 |
11 |
16 |
24 |
22 |
19 |
6 |
7 |
Провідна |
97 |
15 |
17 |
15 |
12 |
25 |
13 |
8 |
Київський страховий дім |
69 |
6 |
13 |
14 |
7 |
19 |
10 |
. |
Всього 8 СК |
1046 |
132 |
155 |
158 |
206 |
234 |
161 |
. |
Всього |
2351 |
378 |
338 |
372 |
463 |
458 |
342 |
. |
Страховик |
Січень |
1 |
Європейський страховий союз |
43 |
2 |
УТСК |
30 |
3 |
Іллічівське |
24 |
4 |
Домінанта |
24 |
5 |
Провідна |
13 |
6 |
НАСК «Оранта» |
11 |
7 |
Київський страховий дім |
10 |
8 |
УОСК* |
6 |
. |
Всього 8 СК |
161 |
. |
Всього |
342 |
* УОСК виключена з членів МТСБУ з 2 березня 2017 року.
Також Регулятор представив список страховиків, у яких анульовано ліцензії на страхову діяльність і які були виключені з Державного реєстру фінансових установ.
Кількість звернень більше, ніж в 2 рази середнього показника звернень по ринку. При цьому, середній показник звернень розраховується як співвідношення загальної кількості звернень щодо неналежного виконання страховими компаніями своїх зобов'язань (1889) до кількості СК, за якими надійшли такі звернення (64), 1889/64 = 29,5 * 2 = 59. Розрахунок середнього показника звернень здійснюється за останні 12 календарних місяців.
При розрахунку середнього показника звернень не враховуються звернення на дії страхових компаній, в яких анульовано ліцензії на право здійснення діяльності з надання фінансових послуг або страхова компанія виключена з Держреєстру.
Джерело: Фориншурер