< Повернутися до списку

СГ «ТАС» підтвердила звання лідера ринку ОСЦПВ

СГ «ТАС» підтвердила звання лідера ринку ОСЦПВ

1 Червня 2018

903

Telegram Підписуйтесь на наш Telegram канал і отримуйте найсвіжіші та найцікавіші новини першими

Моторне (транспортне) страхове бюро України підвело підсумки роботи ринку обов‘язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласників за І квартал та оприлюднило дані свого традиційного «світлофора», що ілюструє якість врегулювання збитків страховиками та рівень скарг на них з боку клієнтів та потерпілих.

Отже, згідно з даними МТСБУ, за перші три місяці поточного року страховиками було оформлено 1,6 млн полісів обов‘язкової «автоцивілки», страхові надходження за якими склали 908,4 млн грн.

За вказаний період було врегульовано 31 тисячу страхових випадків за полісами ОСЦПВ та виплачено потерпілим 529 млн грн. При цьому розмір середньої виплати склав 17 тис. грн – на 2,6 тис. грн більше, аніж в І кварталі минулого року. Середній строк врегулювання страхових випадків, за даними бюро, склав 85 днів від дати ДТП. Водночас у 23 страховиків середній строк врегулювання за підсумками періоду склав понад 100 днів, тоді як в останньому кварталі минулого року таких страхових компаній налічувалось 18.

Як зазначають в МТСБУ, у 18 страховиків з 53-х, що входять до складу бюро, з початку року знизився показник «Якість врегулювання збитків». Так, кількість скарг на страховиків у І кварталі зросло на 38,85% порівняно з даними за ІV квартал 2017 року та досягло 554-х.

Водночас Страхова група «ТАС» продовжує утримувати провідні позиції на ринку обов‘язкової «автоцивілки», постійно вдосконалюючи свій сервіс та приділяючи особливу увагу оперативності врегулювання. Отже, за даними «світлофора» МТСБУ, СГ «ТАС» входить до числа страховиків так званої зеленої зони – тих, чиї оцінки за якість врегулювання збитків, рівень скарг від потерпілих та страхувальників, а також загальна оцінка діяльності не викликають занепокоєння у регулятора ринку.

Презентуючи результати роботи ринку ОСЦПВ за І квартал, представники МТСБУ вчергове закликали споживачів відповідально ставитися до вибору страховика при оформленні «автоцивілки», в тому числі беручи до уваги дані «світлофору», аби уникнути в подальшому серйозних проблем з отримання виплати в разі ДТП. 

Нагадаємо, за підсумками січня – березня поточного року Страхова група «ТАС» посідає друге місце на ринку ОСЦПВ. Так, впродовж вказаного періоду страховиком було залучено 90 244 129,3 грн страхових платежів за полісами обов‘язкової «автоцивілки». Водночас виплачені за І квартал страхові відшкодування за вказаними полісами в сумі 43 471 730,28 грн забезпечили СГ «ТАС» третє місце в ТОП-10 страховиків за обсягом виплат.

Джерело: Прес-центр СГ "ТАС"

Поділитися:

Компанії з новини

5 технологічних трендів, які істотно змінять бізнес-процеси ОСЦПВ

5 технологічних трендів, які істотно змінять бізнес-процеси ОСЦПВ

Як не втратити гроші на «уцінці» авто після ДТП

Як не втратити гроші на «уцінці» авто після ДТП

Найпопулярніші статті