08.01.2019
1556
Підписуйтесь на наш Telegram канал і отримуйте найсвіжіші та найцікавіші новини першими
Наприкінці 2018 року Страхова група «ТАС» провела традиційне опитування своїх клієнтів, метою якої було визначення об’єктивної оцінки якості отриманих споживачами страхових послуг.
Отже, як з’ясувалося в ході опитування, 95,6% клієнтів СГ «ТАС» повністю задоволені наданими компанією послугами та готові рекомендувати її як надійного страховика своїм друзям та знайомим. При цьому 96% респондентів оцінили якість обслуговування в компанії найвищими балами. Цікаво, що серед основних переваг СГ «ТАС» 93% опитаних відзначили компетентність персоналу. Водночас за оперативність та якість врегулювання збитків найвищі оцінки компанії поставили 90% опитаних. Майже стільки ж респондентів – 88% – відзначили розмаїття страхових продуктів компанії, що розраховані на всі сегменти клієнтів та відповідають вимогам навіть найвибагливіших страхувальників, забезпечуючи їх всебічний страховий захист.
Загалом, за даними результатів проведеного опитування, найвагомішими факторами, що відіграють ключову роль при виборі страховика, для 89% клієнтів є репутація компанії, її надійність, стабільність, рівень сервісу, а також персональний контакт з її співробітниками. А ось розмір страхового платежу, як з’ясувалося, є головним фактором лише для 9% респондентів.
Тож цілком природно, що абсолютна більшість клієнтів СГ «ТАС», а саме 79%, налаштовані на тривалу співпрацю зі своїм страховиком та навіть не розглядають питання щодо можливості його зміни. Саме тому для них дуже важливо заздалегідь отримувати нагадування про закінчення строку дії договору, аби встигнути оформити поліс на наступний період в «своїй» страховій компанії і таким чином унеможливити ситуацію, коли його доведеться купувати у першого зустрічного страховика «на узбіччі» – просто для того, аби потрібний документ був в наявності.
Окрім нагадування про закінчення терміну дії договору, 87% опитаних заявили про те, що хотіли б систематично отримувати інформацію про нові продукти СГ «ТАС» та акційні пропозиції компанії. При цьому 85% респондентів зазначили, що в лінійці компанії їх цікавить не лише «автоцивілка», а й інші продукти, зокрема з автострахування, що забезпечать всебічний страховий захист майнових інтересів автовласника.
Нагадаємо, опитування клієнтів, що спрямовані на об’єктивне оцінювання якості обслуговування в компанії як на етапі укладення договору страхування, так і в разі настання страхового випадку, а також оперативне реагування на актуальні потреби страхувальників в страховому захисті та оптимізацію продуктової лінійки, проводяться СГ «ТАС» на регулярній основі.
Залишається додати, що цього разу в опитуванні взяли участь понад 100 тисяч клієнтів компанії з усіх регіонів України.
Джерело: Прес-центр СГ "ТАС"