< Повернутися до списку

Понад 95% клієнтів СГ «ТАС» готові рекомендувати її своїм друзям та знайомим

Понад 95% клієнтів СГ «ТАС» готові рекомендувати її своїм друзям та знайомим

08.01.2019

1556

Telegram Підписуйтесь на наш Telegram канал і отримуйте найсвіжіші та найцікавіші новини першими

Наприкінці 2018 року Страхова група «ТАС» провела традиційне опитування своїх клієнтів, метою якої було визначення об’єктивної оцінки якості отриманих споживачами страхових послуг.

Отже, як з’ясувалося в ході опитування, 95,6% клієнтів СГ «ТАС» повністю задоволені наданими компанією послугами та готові рекомендувати її як надійного страховика своїм друзям та знайомим. При цьому 96% респондентів оцінили якість обслуговування в компанії найвищими балами. Цікаво, що серед основних переваг СГ «ТАС» 93% опитаних відзначили компетентність персоналу. Водночас за оперативність та якість врегулювання збитків найвищі оцінки компанії поставили 90% опитаних. Майже стільки ж респондентів – 88% – відзначили розмаїття страхових продуктів компанії, що розраховані на всі сегменти клієнтів та відповідають вимогам навіть найвибагливіших страхувальників, забезпечуючи їх всебічний страховий захист.

Загалом, за даними результатів проведеного опитування, найвагомішими факторами, що відіграють ключову роль при виборі страховика, для 89% клієнтів є репутація компанії, її надійність, стабільність, рівень сервісу, а також персональний контакт з її співробітниками. А ось розмір страхового платежу, як з’ясувалося, є головним фактором лише для 9% респондентів.
Тож цілком природно, що абсолютна більшість клієнтів СГ «ТАС», а саме 79%, налаштовані на тривалу співпрацю зі своїм страховиком та навіть не розглядають питання щодо можливості його зміни. Саме тому для них дуже важливо заздалегідь отримувати нагадування про закінчення строку дії договору, аби встигнути оформити поліс на наступний період в «своїй» страховій компанії і таким чином унеможливити ситуацію, коли його доведеться купувати у першого зустрічного страховика «на узбіччі» – просто для того, аби потрібний документ був в наявності.

Окрім нагадування про закінчення терміну дії договору, 87% опитаних заявили про те, що хотіли б систематично отримувати інформацію про нові продукти СГ «ТАС» та акційні пропозиції компанії. При цьому 85% респондентів зазначили, що в лінійці компанії їх цікавить не лише «автоцивілка», а й інші продукти, зокрема з автострахування, що забезпечать всебічний страховий захист майнових інтересів автовласника.

Нагадаємо, опитування клієнтів, що спрямовані на об’єктивне оцінювання якості обслуговування в компанії як на етапі укладення договору страхування, так і в разі настання страхового випадку, а також оперативне реагування на актуальні потреби страхувальників в страховому захисті та оптимізацію продуктової лінійки, проводяться СГ «ТАС» на регулярній основі.
Залишається додати, що цього разу в опитуванні взяли участь понад 100 тисяч клієнтів компанії з усіх регіонів України.

Джерело: Прес-центр СГ "ТАС"

Поділитися:

Компанії з новини

Обсяг продажів СГ «ТАС» перевищив 1,26 млрд грн

Обсяг продажів СГ «ТАС» перевищив 1,26 млрд грн

Купівля Автоцивілки в інтернеті

Купівля Автоцивілки в інтернеті

Найпопулярніші статті

Страховка для поїздки в Китай

Страховка для поїздки в Китай

Туристична страховка в Таїланд

Туристична страховка в Таїланд

Чим відрізняється Автоцивілка від Зеленої карти

Чим відрізняється Автоцивілка від Зеленої карти

Як збільшити ліміт страхового відшкодування на авто

Як збільшити ліміт страхового відшкодування на авто

Як максимально себе застрахувати під час поїздки за кордон

Як максимально себе застрахувати під час поїздки за кордон

Від чого залежить вартість ОСЦПВ

Від чого залежить вартість ОСЦПВ

На який мінімальний і максимальний термін можна застрахувати авто за Зеленою картою

На який мінімальний і максимальний термін можна застрахувати авто за Зеленою картою

Продовження поліса ОСЦПВ

Продовження поліса ОСЦПВ

Як купити туристичну страховку в аеропорту

Як купити туристичну страховку в аеропорту

Які країни входять у систему Зелена карта

Які країни входять у систему Зелена карта

Що покриває й не покриває туристичне страхування

Що покриває й не покриває туристичне страхування

Як повернути, розірвати поліс ОСЦПВ

Як повернути, розірвати поліс ОСЦПВ

Що робити в разі ДТП за кордоном

Що робити в разі ДТП за кордоном

«ARX» - нове ім'я лідера

«ARX» - нове ім'я лідера

Незвичайні страхові випадки українців на відпочинку

Незвичайні страхові випадки українців на відпочинку

Франшиза в ОСЦПВ і на що вона впливає

Франшиза в ОСЦПВ і на що вона впливає

Купили поліс Зеленої карти, а поїздка зірвалася. Чи можна повернути гроші?

Купили поліс Зеленої карти, а поїздка зірвалася. Чи можна повернути гроші?

Чи можна купити туристичний поліс, перебуваючи за кордоном

Чи можна купити туристичний поліс, перебуваючи за кордоном

У чому різниця між дешевими й дорогими страховками по Автоцивілці

У чому різниця між дешевими й дорогими страховками по Автоцивілці

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

Що робити туристу під час страхового випадку

Що робити туристу під час страхового випадку

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

Чи можна виїхати за кордон на машині без страховки

Чи можна виїхати за кордон на машині без страховки

Для кого й навіщо потрібне туристичне страхування

Для кого й навіщо потрібне туристичне страхування

Купівля Автоцивілки в інтернеті

Купівля Автоцивілки в інтернеті