18.05.2017
1759
Згідно з дослідженням NTT Data, 77% страхових компаній під тиском споживачів вже розробляють пакети послуг зі страхування будинків з урахуванням наявності в них розумних систем.
NTT Data опитала понад 1000 споживачів і 100 страхових компаній в США і виявила, що близько 64% власників житла мають намір встановити в своїх будинках розумні системи. У той же час вони не задоволені тими послугами, які в даний момент надає їх страхова компанія.
Це мотивує страхові компанії розробляти пакети послуг з урахуванням застосування нових технологій і надавати знижку тим, хто встановив у себе вдома IoT-системи на зразок продуктів Google і Amazon.
За результатами дослідження NTT Data, 2 з 3 власників житла розраховують на знижку при установці розумних регуляторів температури, детекторів диму і автоматичних гаражних воріт.
- «Наше дослідження показує, що досить велика група клієнтів страхових компаній збирається інвестувати в розумні технології для дому. Однак, ці клієнти найменше задоволені постачальниками страхових послуг», - говорить Норман Лепин, старший керівник досліджень у відділі аналізу страхування NTT DATA.
Страхові компанії останнім часом все більше звертають увагу на нові технології. З розвитком інтернету речей страховики отримали доступ до великого обсягу персональних даних своїх клієнтів, включаючи їх фізичну активність, стиль водіння і щоденні звички. Все це істотно впливає на ціноутворення в індустрії.
Щорічно прогнозується 20%-е зростання ринку «Інтернету речей» - до 2020 року внесок IoT-технологій в світову економіку складе $15 трлн. До цього часу до інтернету буде підключено 50 млрд. пристроїв.
Світова економіка стоїть на порозі нової, наймасштабнішої за швидкістю і охопленням, хвилі технологічної революції «Інтернету речей». Вона істотно змінить пристрій глобальної економічної системи. У 2015 році витрати на використання технологій «Інтернету речей» в об'єктах промисловості склали $870 млрд., а для приватних споживачів - $546 млрд.
Використання технологій «Інтернету речей», в свою чергу, вимагає фундаментальної перебудови підходів бізнесу і держави до взаємодії, прийняття рішень, стимулювання інновацій і формування законодавчого середовища. Результати дослідження позначають область взаємодії для компаній у всіх секторах економіки, спільної розробки ініціатив міжгалузевої взаємодії.
Джерело: Фориншурер