< Повернутися до списку

Рівень задоволеності клієнтів якістю сервісу в СГ «ТАС» досяг 95%

Рівень задоволеності клієнтів якістю сервісу в СГ «ТАС» досяг 95%

3 Січня 2018

1400

Страхова група «ТАС», завжди у своїй діяльності робила акцент на високій якості обслуговування споживачів, оприлюднила дані свого традиційного щорічного опитування клієнтів щодо задоволеності рівнем наданих страховиком послуг. Крім того, в ході дослідження було приділено увагу вивченню вимог страхувальників, що в подальшому буде використовуватися страховиком для оптимізації своєї продуктової лінійки з метою максимального задоволення потреб клієнтів.

Отже, як свідчать результати опитування, більше 95% клієнтів СГ «ТАС» повністю задоволені якістю наданих компанією послуг. Примітно, що це стосується як оцінки рівня обслуговування на етапі укладання договору, так і його супроводу і врегулювання страхової події. При цьому понад 97% клієнтів в процесі спілкування з представниками Служби контролю якості СГ «ТАС» висловили готовність рекомендувати компанію як надійного страховика своїм близьким і друзям.

До слова, як свідчать результати дослідження, для абсолютної більшості клієнтів - понад 86% - «ціновий фактор» при виборі страховика має виключно другорядне значення, тоді як на перше місце виходять такі показники, як репутація компанії, її надійність, рівень сервісу, якість врегулювання збитків, а також наявність персонального контакту з фахівцем компанії.

Таким чином, вартість договору - страховий платіж - грає ключову роль при виборі страховика тільки для менш ніж 14% респондентів. При цьому для більш ніж 65% страхувальників вкрай важливо завчасно отримувати нагадування від представників СГ «ТАС» про закінчення дії поліса, щоб уникнути необхідності потім в терміновому порядку купувати поліс у неперевіреного «чужого» страховика.

Більш того, понад 76% опитаних в ході розмови з представниками Служби контролю якості Страхової групи «ТАС» відзначили, що вони зацікавлені в поглибленні співпраці зі страховиком, зокрема, готові розглянути можливість придбання у нього нових страхових продуктів для забезпечення максимального страхового захисту свого майна .

Крім того, 79% респондентів вказали, що були б не проти отримувати від СГ «ТАС» актуальну інформацію про новинки компанії та діючі акційні пропозиції.

Таким чином, результати проведеного опитування вкотре підтвердили, що переважна більшість клієнтів Страхової групи «ТАС» налаштовані на тривалу співпрацю з компанією, впевнені в її надійності, стабільності і якісному страховому захисті, яку вона надає.

Залишається додати, що в опитуванні взяли участь понад 100 тисяч страхувальників СГ «ТАС» з усіх регіонів України.

Джерело: Прес-центр СГ "ТАС"

Поділитися:

Компанії з новини

Мінімальна вартість поліса "Зеленої карти" у 2018 році складе 805 гривень

Мінімальна вартість поліса "Зеленої карти" у 2018 році складе 805 гривень

СГ «ТАС» стала безперечним лідером страхового ринку у восьми областях України

СГ «ТАС» стала безперечним лідером страхового ринку у восьми областях України

Найпопулярніші статті