482

Японська страхова компанія доручить 90% завдань ШІ

Японська страхова компанія Mitsui Sumitomo Insurance прийняла рішення про передачу ШІ 90% адміністративної роботи з 2018 року. Звільнившихся співробітників планують перевести до відділу продажів, а не звільняти.

У той час як найбільші банки Японії прагнуть позбутися від співробітників за рахунок ШІ, страхові компанії, навпаки, хочуть зберегти робочі місця, не відмовляючись, однак, від переваг автоматизації.

Відділ продажів Mitsui Sumitomo буде використовувати алгоритми для рутинних завдань. У їх число входить, наприклад, реагування на звернення клієнтів і контрагентів, обробка страхових заявок, сортування листів та інші адміністративні завдання. Планується, що ШІ візьме на себе п'яту частину загального навантаження співробітника, повідомляє компанія.

Зараз приблизно 15 тис. співробітників Mitsui Sumitomo перенавчаються для роботи в інших підрозділах. Крім продажів, працівники що звільнилися будуть зосереджені на врегулюванні претензій, розробці нових страхових програм та інших областях, які не можуть бути автоматизовані.

Перехід на ШІ - лише частина загальних операційних реформ Insurance Group Holdings, в який входить Mitsui Sumitomo. Інші кроки включають інтеграцію систем з дочірнім підрозділом Aioi Nissay Dowa Insurance. Компанія сподівається заощадити 16 млрд ієн ($141 млн) на рік.

Джерело: Хайтек