10.10.2019
2753
Запобігти проблемам з виплатами від страхової компанії простіше, ніж потім з ними боротися. Саме тому важливо знати, як поводитися під час ДТП. Прості правила допоможуть не зробити помилок, які потім можуть послужити причиною для відмови відшкодування. Також, потрібно знати, що робити відразу після ДТП — які документи подавати й чого чекати. Розповідаємо, що робити в разі ДТП і, як діяти, якщо страхова не виплачує компенсацію:
Перші дії в разі Дорожньої транспортної пригоди важливі — якщо зробити щось неправильно, водія можуть звинуватити в шахрайстві. Або ж просто затягувати виплати, продовжуючи розслідування щодо страхового випадку. Що робити й чого робити не можна:
Уважно збирайте всі документи й довідки. Не зволікайте цей процес — від цього залежить, як швидко страхова виплатить збитки. Щоби без суду отримати компенсацію і швидко розібратися в ситуації, потрібно виконати такі дії:
Після подачі всіх цих документів — вам повинні відшкодувати збиток. Якщо цю процедуру сильно затягують, або ж зовсім відмовляють у компенсації, не потрібно опускати руки — переходимо до другого етапу розв’язання проблеми.
Страхові компанії можуть шукати лазівки і приводи не виплачувати страхове відшкодування. Є кілька способів довести свою правоту й домогтися компенсації:
Спочатку потрібно написати письмову офіційну претензію. Після цього в компанії є чітко встановлений термін, щоби дати відповідь і закрити питання.
Не поспішайте з оформленням претензій. Якщо пройшло 3 тижні або місяць — можна писати офіційну претензію, але раніше цього часу панікувати не варто. У компанії буде рівно місяць з дати подання претензії (вкажіть точну дату в документі), щоби розв’язати ваше питання. Але така дія з боку клієнта може їх змусити діяти більш оперативно
Якщо письмова заява не подіяла — пишіть заяву в Держфінпослуг. Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг — контролює діяльність страхових компаній. А значить, цей орган може відібрати ліцензію в компанії, яка без причин не виплачує компенсацію.
Але пам’ятайте, писати їм заяву слід, тільки якщо є прямі докази вашої правоти, які можна підтвердити. У такому випадку комісія повинна здійснити офіційну перевірку компанії протягом 15 днів.
Зверніться в Моторне транспортне страхове бюро України. Це бюро об’єднує всі страхові компанії. Якщо потерпілій стороні затягують виплати або намагаються виплатити менше потрібної суми — розсудити конфлікт допоможе саме МТСБУ. Але доведеться теж почекати, через завантаженість заявками, бюро працює повільно.
Зверніться до суду. Якщо все зробили правильно, уже випробували попередні пункти, а страхова компанія однаково не виплачує збитки — залишається тільки варіант із судовим розглядом.
Цей варіант найскладніший — він тривалий, вимагає багато терпіння і грошових витрат. Для результату важливо найняти хорошого юриста. Але якщо інші способи не допомогли вирішити ситуацію — звертатися до суду все ж варто.
А щоби таких ситуацій не виникало — будьте уважні до деталей під час ДТП і під час оформлення \ подачі всіх документів. Завжди фіксуйте факт \ дату передачі документів до компанії, зберігайте в себе всі копії. Така обережність допоможе швидко довести свою правоту й отримати відшкодування від страхової компанії