< Повернутися до списку

Страховики стали платити швидше і більше

Страховики стали платити швидше і більше

Моторне (транспортне) страхове бюро України презентувало показники діяльності страховиків-асоційованих членів МТСБУ, т.зв. «Світлофор», за 4-й квартал 2016 року.

За показником «Оцінка діяльності страховика» високий рівень відзначений у 51 страхової компанії, середній у 3-х (за результатами третього кварталу 53 компанії мали високий рівень і одна - середній). Істотне зниження показників відбулося в компанії «АСКО-Медсервіс».

За показником «Якість врегулювання збитків» 26 страховиків показали високий рівень врегулювання, 26 - середній рівень, 2 - низький рівень (за результатами третього кварталу 34 СК мали високий рівень, 17 СК - середній і 3 СК - низький).

За показником «Рівень скарг від постраждалих і страхувальників» кращі результати показали 41 СК, середній рівень у 7 компаній, 6 - показали гірші результати (за результатами третього кварталу 39 СК отримали найвищий показник, 10 - середній, 5 - найгірший).

Поліпшення індикатора за показником «скарги на страховиків» відбулося в «Харківська муніципальна СК», «Скарбниця», «Провідна», «Оранта», «Мега-Гарант», «Евроінс».

Погіршення за цим показником продемонстрували в СК «Брокбізнес», «ДІМ Страхування», «Київський страховий дім», «Кредо», СТ «Гарантія».

Оцінка здійснювалася за 3-бальною шкалою: зелений колір - «добре», жовтий - «задовільно», червоний - «незадовільно».

Оцінка діяльності страховиків-членів МТСБУ за 4 квартал 2016

Оцінка діяльності страховиків-членів МТСБУ за 4 квартал 2016

У четвертому кварталі 2016 року МТСБУ отримано 209 скарг на діяльність страхових компаній ОСАГО (на 31,9% менше в порівнянні з третім кварталом 2016 - 307). Найбільша кількість скарг надійшло на діяльність компаній «ЮТІКО» - 36 (III кв. 2016 - 46, II кв. 2016 - 101) і «Київ Ре» - 16 (III кв. 2016 - 10, II кв. 2016 - 14). Також бюро отримало по 13 скарг на компанії «Провідна», НАСК «Оранта», «Київський страховий дім» і «Альфа-Гарант». СТ «Домінанта» не дало згоди на оприлюднення інформації по даному показнику.

ТОП-10 страховиків ОСАГО, на яких скаржилися МТСБУ, 4 кв. 2016

Страховик

Кількість скарг, шт.

Співвідношення скарг до кількості врегульованих справ,%

1

ЮТІКО

36

11,25

2

Київ РЕ

16

-

3

НАСК Оранта

13

0,49

4

Провідна

13

0,56

5

Альфа-Гарант

13

1,85

6

Київський страховий дім

13

1,71

7

УПСК

10

0,64

8

Еталон

8

5,71

9

Глобус

7

0,94

10

СГ ТАС

6

0,31

Питома вага ТОП-10 страховиків в 4-м кварталі в загальній сумі страхових премій Автоцивілки склала 54%. В сумі страхових виплат перші десять страховиків виплачують більше 57% страхових відшкодувань. Рівень виплат склав 47%.

ТОП-10 страховиків ОСАГО за преміями, 2016

Страховик

Премії, грн.

Кількість договорів, шт.

1

НАСК Оранта

69 144 413

176 438

2

Провідна

66 961 731

159 172

3

СГ ТАС

55 763 683

127 509

4

УПСК

44 966 865

101 699

5

УНІКА

42 058 692

83 822

6

Княжа

40 793 766

94 607

7

АХА Страхування

37 862 649

57 838

8

ПЗУ Україна

37 596 322

65 784

9

Юнівес

34 622 717

50 380

10

ВУСО

28 916 930

50 357

.

ВСЬОГО 54 СК

397 507 647

28 628

ТОП-10 страховиків ОСАГО за виплатами, 2016

Страховик

Виплати, грн.

Кількість врегульованих вимог, шт.

1

Провідна

32 595 981

2 341

2

НАСК Оранта­

28 129 029

2 649

3

АХА Страхування

27 275 730

1 889

4

СГ ТАС

24 434 431

1 921

5

Княжа

24 110 956

1 728

6

УНІКА

23 913 391

1 572

7

УПСК

22 356 555

1 554

8

ПЗУ Україна

21 281 961

1 399

9

Арсенал Страхування

12 158 215

826

10

ВУСО

11 207 273

865

-

ВСЬОГО 54 СК

845 786 346

1 695 912

Триває поступове скорочення терміну врегулювання збитків. Страховики активно покращують процедури страхового врегулювання, заявили в Бюро. Важливу роль в процесі поліпшення сервісу зіграло і впровадження прямого врегулювання.

У 24 страховиків швидкість врегулювання вище, ніж середньоринковий показник. Середній термін врегулювання протягом кварталу скоротився на 15 днів і склав 114 днів з моменту ДТП.

В термін до 120 днів від ДТП врегулюється 76% справ (+ 5% до результату 3 кварталу 2016 року).

- «Якість врегулювання продовжує підвищуватися. Серед страховиків, які швидше за все врегулюють страхові випадки 5 компаній-лідерів ринку Автоцивілки, решта 5 - невеликі і середні компанії. Ми розраховуємо, що впровадження прямого врегулювання на загальній основі для всіх компаній дозволить ще більше скоротити швидкість врегулювання, щоб кращий сервіс був доступний кожному водієві », - підкреслив Володимир Шевченко, Генеральний директор МТСБУ.

Джерело: Фориншурер

Поділитися:

Компанії з новини

2017 - рік великих можливостей для ринку страхування життя

2017 - рік великих можливостей для ринку страхування життя

Блокчейн позбавить світ від посередників

Блокчейн позбавить світ від посередників

Найпопулярніші статті

Страховка для поїздки в Китай

Страховка для поїздки в Китай

Туристична страховка в Таїланд

Туристична страховка в Таїланд

Чим відрізняється Автоцивілка від Зеленої карти

Чим відрізняється Автоцивілка від Зеленої карти

Як збільшити ліміт страхового відшкодування на авто

Як збільшити ліміт страхового відшкодування на авто

Як максимально себе застрахувати під час поїздки за кордон

Як максимально себе застрахувати під час поїздки за кордон

Від чого залежить вартість ОСЦПВ

Від чого залежить вартість ОСЦПВ

На який мінімальний і максимальний термін можна застрахувати авто за Зеленою картою

На який мінімальний і максимальний термін можна застрахувати авто за Зеленою картою

Продовження поліса ОСЦПВ

Продовження поліса ОСЦПВ

Як купити туристичну страховку в аеропорту

Як купити туристичну страховку в аеропорту

Які країни входять у систему Зелена карта

Які країни входять у систему Зелена карта

Що покриває й не покриває туристичне страхування

Що покриває й не покриває туристичне страхування

Як повернути, розірвати поліс ОСЦПВ

Як повернути, розірвати поліс ОСЦПВ

Що робити в разі ДТП за кордоном

Що робити в разі ДТП за кордоном

«ARX» - нове ім'я лідера

«ARX» - нове ім'я лідера

Незвичайні страхові випадки українців на відпочинку

Незвичайні страхові випадки українців на відпочинку

Франшиза в ОСЦПВ і на що вона впливає

Франшиза в ОСЦПВ і на що вона впливає

Купили поліс Зеленої карти, а поїздка зірвалася. Чи можна повернути гроші?

Купили поліс Зеленої карти, а поїздка зірвалася. Чи можна повернути гроші?

Чи можна купити туристичний поліс, перебуваючи за кордоном

Чи можна купити туристичний поліс, перебуваючи за кордоном

У чому різниця між дешевими й дорогими страховками по Автоцивілці

У чому різниця між дешевими й дорогими страховками по Автоцивілці

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

Що робити туристу під час страхового випадку

Що робити туристу під час страхового випадку

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

Чи можна виїхати за кордон на машині без страховки

Чи можна виїхати за кордон на машині без страховки

Для кого й навіщо потрібне туристичне страхування

Для кого й навіщо потрібне туристичне страхування

Купівля Автоцивілки в інтернеті

Купівля Автоцивілки в інтернеті