27.03.2017
1902
Моторне (транспортне) страхове бюро України презентувало показники діяльності страховиків-асоційованих членів МТСБУ, т.зв. «Світлофор», за 4-й квартал 2016 року.
За показником «Оцінка діяльності страховика» високий рівень відзначений у 51 страхової компанії, середній у 3-х (за результатами третього кварталу 53 компанії мали високий рівень і одна - середній). Істотне зниження показників відбулося в компанії «АСКО-Медсервіс».
За показником «Якість врегулювання збитків» 26 страховиків показали високий рівень врегулювання, 26 - середній рівень, 2 - низький рівень (за результатами третього кварталу 34 СК мали високий рівень, 17 СК - середній і 3 СК - низький).
За показником «Рівень скарг від постраждалих і страхувальників» кращі результати показали 41 СК, середній рівень у 7 компаній, 6 - показали гірші результати (за результатами третього кварталу 39 СК отримали найвищий показник, 10 - середній, 5 - найгірший).
Поліпшення індикатора за показником «скарги на страховиків» відбулося в «Харківська муніципальна СК», «Скарбниця», «Провідна», «Оранта», «Мега-Гарант», «Евроінс».
Погіршення за цим показником продемонстрували в СК «Брокбізнес», «ДІМ Страхування», «Київський страховий дім», «Кредо», СТ «Гарантія».
Оцінка здійснювалася за 3-бальною шкалою: зелений колір - «добре», жовтий - «задовільно», червоний - «незадовільно».
У четвертому кварталі 2016 року МТСБУ отримано 209 скарг на діяльність страхових компаній ОСАГО (на 31,9% менше в порівнянні з третім кварталом 2016 - 307). Найбільша кількість скарг надійшло на діяльність компаній «ЮТІКО» - 36 (III кв. 2016 - 46, II кв. 2016 - 101) і «Київ Ре» - 16 (III кв. 2016 - 10, II кв. 2016 - 14). Також бюро отримало по 13 скарг на компанії «Провідна», НАСК «Оранта», «Київський страховий дім» і «Альфа-Гарант». СТ «Домінанта» не дало згоди на оприлюднення інформації по даному показнику.
№ |
Страховик |
Кількість скарг, шт. |
Співвідношення скарг до кількості врегульованих справ,% |
1 |
ЮТІКО |
36 |
11,25 |
2 |
Київ РЕ |
16 |
- |
3 |
НАСК Оранта |
13 |
0,49 |
4 |
Провідна |
13 |
0,56 |
5 |
Альфа-Гарант |
13 |
1,85 |
6 |
Київський страховий дім |
13 |
1,71 |
7 |
УПСК |
10 |
0,64 |
8 |
Еталон |
8 |
5,71 |
9 |
Глобус |
7 |
0,94 |
10 |
СГ ТАС |
6 |
0,31 |
Питома вага ТОП-10 страховиків в 4-м кварталі в загальній сумі страхових премій Автоцивілки склала 54%. В сумі страхових виплат перші десять страховиків виплачують більше 57% страхових відшкодувань. Рівень виплат склав 47%.
№ |
Страховик |
Премії, грн. |
Кількість договорів, шт. |
1 |
НАСК Оранта |
69 144 413 |
176 438 |
2 |
Провідна |
66 961 731 |
159 172 |
3 |
СГ ТАС |
55 763 683 |
127 509 |
4 |
УПСК |
44 966 865 |
101 699 |
5 |
УНІКА |
42 058 692 |
83 822 |
6 |
Княжа |
40 793 766 |
94 607 |
7 |
АХА Страхування |
37 862 649 |
57 838 |
8 |
ПЗУ Україна |
37 596 322 |
65 784 |
9 |
Юнівес |
34 622 717 |
50 380 |
10 |
ВУСО |
28 916 930 |
50 357 |
. |
ВСЬОГО 54 СК |
397 507 647 |
28 628 |
№ |
Страховик |
Виплати, грн. |
Кількість врегульованих вимог, шт. |
1 |
Провідна |
32 595 981 |
2 341 |
2 |
НАСК Оранта |
28 129 029 |
2 649 |
3 |
АХА Страхування |
27 275 730 |
1 889 |
4 |
СГ ТАС |
24 434 431 |
1 921 |
5 |
Княжа |
24 110 956 |
1 728 |
6 |
УНІКА |
23 913 391 |
1 572 |
7 |
УПСК |
22 356 555 |
1 554 |
8 |
ПЗУ Україна |
21 281 961 |
1 399 |
9 |
Арсенал Страхування |
12 158 215 |
826 |
10 |
ВУСО |
11 207 273 |
865 |
- |
ВСЬОГО 54 СК |
845 786 346 |
1 695 912 |
Триває поступове скорочення терміну врегулювання збитків. Страховики активно покращують процедури страхового врегулювання, заявили в Бюро. Важливу роль в процесі поліпшення сервісу зіграло і впровадження прямого врегулювання.
У 24 страховиків швидкість врегулювання вище, ніж середньоринковий показник. Середній термін врегулювання протягом кварталу скоротився на 15 днів і склав 114 днів з моменту ДТП.
В термін до 120 днів від ДТП врегулюється 76% справ (+ 5% до результату 3 кварталу 2016 року).
- «Якість врегулювання продовжує підвищуватися. Серед страховиків, які швидше за все врегулюють страхові випадки 5 компаній-лідерів ринку Автоцивілки, решта 5 - невеликі і середні компанії. Ми розраховуємо, що впровадження прямого врегулювання на загальній основі для всіх компаній дозволить ще більше скоротити швидкість врегулювання, щоб кращий сервіс був доступний кожному водієві », - підкреслив Володимир Шевченко, Генеральний директор МТСБУ.
Джерело: Фориншурер