Знижка до -16% на Автоцивілку! Лови вигідну пропозицію до 15.10.2025. 👉 Купуй онлайн швидко та без переплат.
УВАГА! О 00:00 відбудеться оновлення бази МТСБУ. Просимо розпочинати укладення договору після 00:00
27.03.2017
1902
Моторне (транспортне) страхове бюро України презентувало показники діяльності страховиків-асоційованих членів МТСБУ, т.зв. «Світлофор», за 4-й квартал 2016 року.
За показником «Оцінка діяльності страховика» високий рівень відзначений у 51 страхової компанії, середній у 3-х (за результатами третього кварталу 53 компанії мали високий рівень і одна - середній). Істотне зниження показників відбулося в компанії «АСКО-Медсервіс».
За показником «Якість врегулювання збитків» 26 страховиків показали високий рівень врегулювання, 26 - середній рівень, 2 - низький рівень (за результатами третього кварталу 34 СК мали високий рівень, 17 СК - середній і 3 СК - низький).
За показником «Рівень скарг від постраждалих і страхувальників» кращі результати показали 41 СК, середній рівень у 7 компаній, 6 - показали гірші результати (за результатами третього кварталу 39 СК отримали найвищий показник, 10 - середній, 5 - найгірший).
Поліпшення індикатора за показником «скарги на страховиків» відбулося в «Харківська муніципальна СК», «Скарбниця», «Провідна», «Оранта», «Мега-Гарант», «Евроінс».
Погіршення за цим показником продемонстрували в СК «Брокбізнес», «ДІМ Страхування», «Київський страховий дім», «Кредо», СТ «Гарантія».
Оцінка здійснювалася за 3-бальною шкалою: зелений колір - «добре», жовтий - «задовільно», червоний - «незадовільно».
У четвертому кварталі 2016 року МТСБУ отримано 209 скарг на діяльність страхових компаній ОСАГО (на 31,9% менше в порівнянні з третім кварталом 2016 - 307). Найбільша кількість скарг надійшло на діяльність компаній «ЮТІКО» - 36 (III кв. 2016 - 46, II кв. 2016 - 101) і «Київ Ре» - 16 (III кв. 2016 - 10, II кв. 2016 - 14). Також бюро отримало по 13 скарг на компанії «Провідна», НАСК «Оранта», «Київський страховий дім» і «Альфа-Гарант». СТ «Домінанта» не дало згоди на оприлюднення інформації по даному показнику.
№ | Страховик | Кількість скарг, шт. | Співвідношення скарг до кількості врегульованих справ,% |
1 | ЮТІКО | 36 | 11,25 |
2 | Київ РЕ | 16 | - |
3 | НАСК Оранта | 13 | 0,49 |
4 | Провідна | 13 | 0,56 |
5 | Альфа-Гарант | 13 | 1,85 |
6 | Київський страховий дім | 13 | 1,71 |
7 | УПСК | 10 | 0,64 |
8 | Еталон | 8 | 5,71 |
9 | Глобус | 7 | 0,94 |
10 | СГ ТАС | 6 | 0,31 |
Питома вага ТОП-10 страховиків в 4-м кварталі в загальній сумі страхових премій Автоцивілки склала 54%. В сумі страхових виплат перші десять страховиків виплачують більше 57% страхових відшкодувань. Рівень виплат склав 47%.
№ | Страховик | Премії, грн. | Кількість договорів, шт. |
1 | НАСК Оранта | 69 144 413 | 176 438 |
2 | Провідна | 66 961 731 | 159 172 |
3 | СГ ТАС | 55 763 683 | 127 509 |
4 | УПСК | 44 966 865 | 101 699 |
5 | УНІКА | 42 058 692 | 83 822 |
6 | Княжа | 40 793 766 | 94 607 |
7 | АХА Страхування | 37 862 649 | 57 838 |
8 | ПЗУ Україна | 37 596 322 | 65 784 |
9 | Юнівес | 34 622 717 | 50 380 |
10 | ВУСО | 28 916 930 | 50 357 |
. | ВСЬОГО 54 СК | 397 507 647 | 28 628 |
№ | Страховик | Виплати, грн. | Кількість врегульованих вимог, шт. |
1 | Провідна | 32 595 981 | 2 341 |
2 | НАСК Оранта | 28 129 029 | 2 649 |
3 | АХА Страхування | 27 275 730 | 1 889 |
4 | СГ ТАС | 24 434 431 | 1 921 |
5 | Княжа | 24 110 956 | 1 728 |
6 | УНІКА | 23 913 391 | 1 572 |
7 | УПСК | 22 356 555 | 1 554 |
8 | ПЗУ Україна | 21 281 961 | 1 399 |
9 | Арсенал Страхування | 12 158 215 | 826 |
10 | ВУСО | 11 207 273 | 865 |
- | ВСЬОГО 54 СК | 845 786 346 | 1 695 912 |
Триває поступове скорочення терміну врегулювання збитків. Страховики активно покращують процедури страхового врегулювання, заявили в Бюро. Важливу роль в процесі поліпшення сервісу зіграло і впровадження прямого врегулювання.
У 24 страховиків швидкість врегулювання вище, ніж середньоринковий показник. Середній термін врегулювання протягом кварталу скоротився на 15 днів і склав 114 днів з моменту ДТП.
В термін до 120 днів від ДТП врегулюється 76% справ (+ 5% до результату 3 кварталу 2016 року).
- «Якість врегулювання продовжує підвищуватися. Серед страховиків, які швидше за все врегулюють страхові випадки 5 компаній-лідерів ринку Автоцивілки, решта 5 - невеликі і середні компанії. Ми розраховуємо, що впровадження прямого врегулювання на загальній основі для всіх компаній дозволить ще більше скоротити швидкість врегулювання, щоб кращий сервіс був доступний кожному водієві », - підкреслив Володимир Шевченко, Генеральний директор МТСБУ.
Джерело: Фориншурер