27.04.2017
2105
Ізраїльський іншуртех-стартап Lemonade, що спеціалізується на інтернет-страхуванні майна, заявив, що німецький страховий концерн Allianz став його стратегічним інвестором.
Інформація про суму інвестиції або про ринкову вартість, на основі якої зроблено інвестиція, компанія не повідомила.
Компанія Lemonade була заснована майже 2 роки тому і до сих пір різними інвестиційними фондами в неї було вкладено понад $60 млн. У стартапі працює 35 співробітників. У вересні 2016 року компанія розпочала діяльність в якості страховика в Нью-Йорку і Іллінойсі.
Стартап пропонує страхування квартири для власників і орендарів, починаючи з $35 в місяць для власників і $5 для орендарів. Вся операція, починаючи з оформлення поліса і до подачі заяви про виплату страхового відшкодування, виконується в інтернеті або через мобільний додаток. Платформа діє на основі ботів і алгоритмів, що дозволяє обробляти заяву про виплату без втручання людини. Компенсація виплачується протягом 3-х секунд.
Lemonade вважається одним із символів технологічної революції в сфері страхування, кажуть експерти. Принцип його роботи відрізняється від принципів роботи традиційних страховиків: 20% премії є оплатою за послуги. Крім того, при покупці поліса клієнта просять вказати якій організації перерахувати гроші, які залишилися в кінці року(за вирахуванням оплати послуг і заяв про виплату відшкодування).
Деякі експерти вважають, що такі стартапи являють собою загрозу традиційним страховим компаніям, особливо в сфері страхування майна. Вони пропонують абсолютно новий вид послуг, позбавлений бюрократії і з небаченою в традиційних компаніях швидкістю виплат компенсацій. Тому не дивно, що «Allianz» прийняв рішення стати стратегічним інвестором «Lemonade».
Компанії Munich Re і AXA також не відстають і співпрацюють з іншуртех-стартапами.
Джерело: Фориншурер