04.04.2017
2269
За досягнення в розвитку інтернет-технологій обслуговування страхувальників
Інновації та використання нових технологій стають запорукою успіху страхової компанії. Все більше людей усвідомлюють зручність покупки страхового поліса через інтернет. Зараз для успішної роботи і розширення клієнтської бази страховим компаніям просто необхідно йти в ногу з часом і активно розвиватися в сфері онлайн-продажів.
За підсумками 2016 р найвищі оцінки експертів в даній сфері отримала СК "ВУСО". Зараз "ВУСО" - це команда з 400 професіоналів, які працюють для клієнтів в 31 представництві по всій Україні. За даними досліджень СК "ВУСО", 91% клієнтів задоволені рівнем її сервісу.
Компанія - один з лідерів онлайн-продажів на українському страховому ринку. Для цього вона вже не перший рік інвестує кошти і сили в розвиток власного сайту та інтернет-магазину. В результаті кожен може з легкістю оформити туристичний страховий поліс, "Зелену карту" або страховку "автоцивілка" онлайн. Компанія також працює над механізмами інтернет-продажів полісів КАСКО.
Другу позицію в цій номінації посіла СК "Альфа Страхування". Страховик є одним з лідерів українського страхового ринку і володіє універсальним портфелем послуг, який включає комплексні програми захисту інтересів бізнесу і широкий спектр страхових продуктів для приватних осіб. Останнім часом компанія демонструє високі результати продажів страхових полісів через інтернет.
Почесне третє місце - за СК "PZU Україна". Ця компанія дає своїм клієнтам можливість придбати онлайн майже всі види страхових полісів: "автоцивілку", "Зелену карту", поліси страхування майна і нерухомості, туризму і, звичайно, КАСКО.
Джерело: журнал "Бізнес"