< Повернутися до списку

Попит на кіберстрахування: загроза чи вигода для страховиків?

Попит на кіберстрахування: загроза чи вигода для страховиків?

У відповідь на різке збільшення за останні роки кількості кіберзагроз та "проломів" в збереженні даних, страховики значно просунулися вперед з наданням покриття кібер-ризиків для їх власників. Пропозиція по страхуванню кібер-ризиків, ймовірно, буде ще більше розширюватися в 2018 році, повідомляє рейтингове агентство Fitch Ratings.

кіберстрахування відкриває можливості для зростання і диверсифікації бізнесу для одних страховиків, але може бути негативним фактором для інших, з огляду на можливість настання страхових випадків з великими сумами збитків.

Кількість проблем з безпекою даних у США в 2017 році збільшилось на 44,7%. Такої подібної частоти подібних фактів у поєднанні зі збільшенням частки значних по збитку подій, таких як атака вірусів-вимагачів Wannacry та Petya, підкреслює, яким викликом для страховиків є розрахунок вартості та андеррайтинг кібер-ризиків у швидко змінюючомусь середовищі

Страхування кібер-ризиків в даний час є вигідною нішею для багатьох страховиків у міру зростання ринку і підвищення конкуренції в цьому сегменті, але, на думку аналітиків Fitch, ведення цього бізнесу може ускладнитися. Крім того, учасники ринку можуть бути схильні до ризику заниження цін на послугу кіберстрахування та небезпеки великих майбутніх збитків, оскільки їм може не вистачити досвіду унікального андеррайтингу саме для сфери кіберстрахування.

Попит на кіберстрахування, ймовірно, буде збільшуватися. Дослідження ризиків, такі як недавній звіт Allianz Risk Barometer 2018, продовжують відносити кібер-ризики до ТОП-10 ризиків для бізнесу. Проте, дослідження страхових і брокерських агентств "Страхові агенти і брокери" за грудень 2017 року показує, що тільки 31% клієнтів цих респондентів придбали якусь форму покриття від кібер-ризиків.

Крім того, в звітах Lloyd's і AIR Worldwide від 2018 року повідомляється, що окремі кібер-події, наприклад, відключення великого хмарного провайдера в США, може призвести до збитку у розмірі від 6,9 млрд. дол. США до 14,7 млрд. дол. США, причому лише близько 20% цих втрат буде покрито страховими виплатами.

Попит на кіберстрахування також буде стимулюватися посиленням держрегулювання в цій області. Норми кібербезпеки Департаменту фінансових послуг Нью-Йорка, які вступили в силу у 2017 році, вводять нові вимоги до сертифікації на відповідність вимогам кібербезпеки для компаній, що надають фінансові послуги. Цього року Європейська загальна норма захисту даних (European General Data Protection Regulation, GDPR) визначить більш суворі вимоги до повідомлення компаніями про порушення збереження своїх даних, в тому числі персональних даних клієнтів. Такі правила не тільки підвищують обізнаність про кібер-ризики, але збільшують ймовірність штрафів відносно компаній у випадку інцидентів в кіберпросторі.

У все більшої кількості компаній є запит на конкретні продукти зі страхування окремих кібер-ризиків. Наприклад, збільшення критичних збоїв що призвели до крадіжки даних та вимагання, призводить до зростання інтересу до страхування ризиків що преривають бізнес-діяльність та покриття збитку майну. Аналогічним чином, зростання числа акціонерів компаній, чия репутація сильно постраждала через інциденти з кібербезпекою, призводить до збільшення попиту на страхове покриття відповідальності власників і директорів компаній.

Джерело: Асоціація "Страховий бізнес"

 

Поділитися:

Компанії з новини

Кредитний рейтинг СГ «ТАС» підтверджено на рівні uaAА

Кредитний рейтинг СГ «ТАС» підтверджено на рівні uaAА

Кадрові зміни в MetLife

Кадрові зміни в MetLife

Найпопулярніші статті

Страховка для поїздки в Китай

Страховка для поїздки в Китай

Туристична страховка в Таїланд

Туристична страховка в Таїланд

Чим відрізняється Автоцивілка від Зеленої карти

Чим відрізняється Автоцивілка від Зеленої карти

Як збільшити ліміт страхового відшкодування на авто

Як збільшити ліміт страхового відшкодування на авто

Як максимально себе застрахувати під час поїздки за кордон

Як максимально себе застрахувати під час поїздки за кордон

Від чого залежить вартість ОСЦПВ

Від чого залежить вартість ОСЦПВ

На який мінімальний і максимальний термін можна застрахувати авто за Зеленою картою

На який мінімальний і максимальний термін можна застрахувати авто за Зеленою картою

Продовження поліса ОСЦПВ

Продовження поліса ОСЦПВ

Як купити туристичну страховку в аеропорту

Як купити туристичну страховку в аеропорту

Які країни входять у систему Зелена карта

Які країни входять у систему Зелена карта

Що покриває й не покриває туристичне страхування

Що покриває й не покриває туристичне страхування

Як повернути, розірвати поліс ОСЦПВ

Як повернути, розірвати поліс ОСЦПВ

Що робити в разі ДТП за кордоном

Що робити в разі ДТП за кордоном

«ARX» - нове ім'я лідера

«ARX» - нове ім'я лідера

Незвичайні страхові випадки українців на відпочинку

Незвичайні страхові випадки українців на відпочинку

Франшиза в ОСЦПВ і на що вона впливає

Франшиза в ОСЦПВ і на що вона впливає

Купили поліс Зеленої карти, а поїздка зірвалася. Чи можна повернути гроші?

Купили поліс Зеленої карти, а поїздка зірвалася. Чи можна повернути гроші?

Чи можна купити туристичний поліс, перебуваючи за кордоном

Чи можна купити туристичний поліс, перебуваючи за кордоном

У чому різниця між дешевими й дорогими страховками по Автоцивілці

У чому різниця між дешевими й дорогими страховками по Автоцивілці

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

На які транспортні засоби потрібно оформляти поліс Зелена карта

Що робити туристу під час страхового випадку

Що робити туристу під час страхового випадку

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

Чим відрізняється паперовий поліс ОСЦПВ від електронного

Чи можна виїхати за кордон на машині без страховки

Чи можна виїхати за кордон на машині без страховки

Для кого й навіщо потрібне туристичне страхування

Для кого й навіщо потрібне туристичне страхування

Купівля Автоцивілки в інтернеті

Купівля Автоцивілки в інтернеті